انرژی

علت قطعی برق منطقه فرهنگ‌شهر اهواز چه بود؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: روز گذشته ۱۸ تیرماه سرقت یک فاصله شبکه برق ۳۳ هزارولت در اهواز باعث قطع خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در قسمتی از منطقه فرهنگ‌شهر شد.

محمد فراتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برق مطمئن و پایدار در این روزهای بسیار گرم سال به سختی و به صورت شبانه‌روزی توسط تلاشگران صنعت برق در نیروگاه‌ها تولید و با تلاش فراوان بدست مصرف کننده می‌رسد.

همچنین بخوانید

وی افزود: امسال با توجه به افزایش تقاضا و نیاز مصرف برق توسط شهروندان، می‌طلبید برنامه‌ مدونی از سوی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر پیش از فصل گرم سال تدوین شود و در نهایت امسال با ۱۸۰ برنامه مشخص در بخش‌های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، اداری، تجاری، خانگی، عمومی و سایر مصارف در تلاش هستیم تا بتوانیم برق مطمئن و پایداری را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

فراتی عنوان کرد:با توجه به این موضوع، تمام نیروهای صنعت برق در سراسر کشور به صورت شبانه‌روزی نسبت به اجرای برنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم لحظه‌ای کوتاهی نکرده تا در این روزهای گرم و سخت کاری، شاهد پایداری شبکه برق بدون اعمال خاموشی با برنامه باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در این شرایط مهم، بعضی افراد سودجو و مخل نظم و امنیت، بدون در نظر گرفتن وضعیت کنونی و دماهای بالای ۵۰ درجه و در شرایطی که برق برای شهروندان حکم اکسیژن را دارد، اقدام  به سرقت اموال عمومی مردم کرده و آسایش و رفاه عمومی را برهم می‌زنند.

وی افزود: روز گذشته ۱۸ تیرماه سارقین شبکه برق، اقدام به سرقت یک فاصله سیم شبکه ۳۳ هزار ولت تغذیه‌کننده برق بخشی از منطقه فرهنگ‌شهر اهواز و دانشگاه آزاد کردند که موجب قطع جریان برق و سلب آرامش شهروندان شد.

فراتی گفت: خوشبختانه با تلاش نیروهای انتظامی در کوتاه‌ترین زمان سارقین سریعا شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا