بانکبانک و بیمه

علی ابدالی در آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه شرق تهران: اخلاق‌مداری و مشتری‌مداری، اصلی‌ترین مشخصه کارکنان بانک سینا است

مدیرعامل بانک سینا در آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه شرق تهران، بر اهمیت بالای مشتری‌مداری و رعایت اخلاق توسط کارکنان این بانک تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک سینا، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا، در این مراسم که با حضور معاونان مدیرعامل، مدیران، رؤسای شعب و کارکنان ستادی منطقه شرق تهران برگزار شد، مهمترین برنامه‌های بانک را در سال جاری، حرکت در مسیر کیفی‌سازی محصولات، تداوم رعایت اخلاق در جذب و نگهداشت مشتریان در راستای تقویت برند، جذب منابع در جهت توسعه سهم بازار و ارتقای جایگاه بانک سینا عنوان کرد.

همچنین بخوانید

وی تغییرات مدیریتی در بدنه سازمان بر اساس رویکردهای مبتنی بر گردش شغلی را باعث رشد و بالندگی سازمان دانست و اظهار داشت: جز ذات اقدس الهی، همه چیز در حال تغییر است.

ابدالی، مسئولیت را یک امانت الهی دانست و خاطرنشان کرد: پاسداری از مسئولیت و رعایت اصول اخلاقی در هر سِمت و جایگاهی، جزو ضرورت‌هایی است که کلیه همکاران اعم از مدیر منطقه، رئیس شعبه و… ملزم به انجام آن هستند.

ابدالی با اشاره به خوشنامی بانک سینا در نظام بانکی کشور، تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، این نگاه مثبت را پاس بداریم و در جهت حفظ و تقویت آن تلاش ویژه ای داشته ‌باشیم.

در این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های اکبر جلیلی، حکم انتصاب حمید مصطفایی به عنوان مدیر جدید منطقه شرق تهران و مشاور مدیرعامل بانک سینا در امور مناطق به وی اعطا شد.

گفتنی است اکبر جلیلی که پیش از این مدیریت منطقه شرق تهران بانک سینا را بر عهده داشت، در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک سینا با رأی اکثریت دارندگان سهام این بانک، به عضویت هیئت‌مدیره بانک سینا درآمد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا