بانکبانک و بیمه

سود ۶۶ ریالی برای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک کارآفرین و مجمع فوق العاده صاحبان سهام با حضور۹۲ درصد از سهامداران بانک برگزار شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، روز گذشته در محل سالن همایش‌های بین المللی هتل ارم، مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک، ضمن اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی، با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل بانک، بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس برگزارشد و با تصویب سهامداران، سود هر سهم برای سال مالی منتهی به ٢٩ اسفندماه ۶۶ ریال تعیین شد.

دکتر بهاروندی
در این جلسه دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ با اشاره به سخنانش در مجمع سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: در مجمع سال گذشته مقرر شده بود تا مجمع سال۱۴۰۲ تمام فعالیت‌های بانک بر پایه core banking جدید بانک انجام شود.
وی تاکید کرد: انجام پروژه مهاجرت core banking با وجود پر ریسک و هزینه بر بودن آن در سال ۱۴۰۲ بدون هیچ‌گونه مغایرت انجام شد. با مجموعه فعالیت‌های زیر ساختی انجام شده در سال ۱۴۰۲، سال آتی برای بانک سال بهره‌برداری و بهبود درآمدهای بانکی با استفاده از زیرساختهای جدید خواهد بود.

راضی زاده
در این جلسه همچنین،رضا راضی زاده معاون مدیرعامل در امور مالی و مجامع بعنوان دبیر مجمع نیز گزارشی از عملکرد بانک در سال ۱۴۰۲ ارایه و با اشاره به سرمایه ۵ همتی بانک کارآفرین تاکید کرد: افزایش سرمایه اولیه بانک کارآفرین بصورت مستمر در طی سال‌های گذشته انجام شده و موجب شده است بانک کارآفرین رتبه ششم را در بین بانک‌های خصوصی کشور دارا باشد.
وی با اشاره به رشدهای ثبت شده در گزارش عملکرد بانک گفت: در سال ۱۴۰۲ بانک کارآفرین با حرکت بر مدار قانونمندی و الزامات بانک مرکزی توانسته است همچنان بعنوان بانکی شفاف فعالیت‌های بانکی خود را انجام دهد.
راضی زاده با اشاره به برخی از رشدهای عملکرد مالی بانک اعلام کرد: ثبت رشد ۱۸۳ درصدی در کسب درآمد کارمزدی بانک، رشد ۵۰ درصدی درآمد از محل ارایه تسهیلات،نسبت ۹۸ درصدی درآمد عملیاتی به کل درآمد بانک نشان دهنده تمرکز بر فعالیت بانکداری به معنای واقعی توسط بانک کارآفرین دارد.
طبق گفته دبیر مجمع، رشد ۵۸۸ درصدی تسهیلات ارزی بانک، نسبت ۹۱ درصدی تسهیلات به سپرده‌ها، رشد ۳۳درصدی ارایه تسهیلات و .. نشان دهنده فعالیت‌های بانکی این بانک است.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه ۱۰‌هزار میلیارد ریالی بانک در جریان اخذ مجوزات قانونی است که ظرف هفته‌های آتی برای تصویب در مجمع فوق العاده بانک مطرح خواهد شد.

رای گیری مجمع

در این مجمع؛ طبق دستور جلسه از سهامداران برای تعیین هیات مدیره جدید رای گیری انجام شد و طبق آرای اخذ شده احمد بهاروندی، محمدرضا خورسندی، رضا راضی زاده، مسعود شریفات و مهدی گودرزی بعنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.
طبق دستور جلسه مجمع همچنین در خصوص روزنامه رسمی بانک و حسابرس اصلی و موسسه حسابرسی علی البدل تصمیم گیری شد.

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا