بانکبانک و بیمه

۲۸۰ هزار میلیاردتومان تسهیلات نهضت ملی مسکن منعقد شد

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی نهضت ملی مسکن با رقم ۲۸۰ هزار میلیاردتومان تاکنون خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسن در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم که امروز ۲۳ تیر در محل ساختمان دادمان برگزار شد عملکرد آن صندوق را تشریح کرد.

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت: هم اکنون رقم اجرای نهضت ملی مسکن در سراسر کشور از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد عبور کرده است و از این میزان حدود ۷۰۰ هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

همچنین بخوانید

مهدیاراسماعیلی ادامه داد: برای ساخت واحدهای در حال اجرای نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه شد از این میزان مبلغ هزینه شده ۲۳۴ هزار میلیارد تومان آورده مردم، ۱۳۷ هزار میلیارد تومان منابع بانکی و ۳۰ هزار میلیارد تومان از طریق منابع صندوق ملی مسکن و سازمان‌های همکار (سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت بازآفرینی شهری ایران، شهرهای جدید و بنیاد مسکن) هزینه شد.

این مقام مسئول توضیح داد: در سال گذشته حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان مستقیم از منابع صندوق ملی مسکن در بخش مسکن هزینه شد که ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت انتقال زیرساخت‌های آب، برق و غیره و ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تکمیل واحدهای مسکن مهر هزینه شد.

تکمیل می‌شود…

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا