بانکبانک و بیمه

بازدید و ارزیابی دو سایت نهضت ملی مسکن مازندران

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از دو سایت در حال اجرای استان مازندران پیشرفت اجرای واحدهای نهضت ملی مسکن استان را مناسب ارزیابی کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی جزئیات سفر خود به استان مازندران را تشریح کرد و گفت: در سفر به استان مازندران از دو سایت نهضت ملی مسکن در حال ساخت این استان در شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود و همچنین روستای عالیواک از توابع شهر ساری بازدید شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سایت نهضت ملی مسکن سورک ۴۶۸ واحد و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است. همچنین واحدهای مسکونی روستای عالیواک به تعداد ۲۰۰ واحد و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

همچنین بخوانید

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی توضیح داد: در مجموع در استان مازندران ۶۴ هزار واحد در ۴ بخش روستایی، خودمالک، بازآفرینی شهری و مسکن‌های حمایتی در حال ساخت است که ۱۹ هزار واحد از این تعداد واحد جزو مسکن‌های حمایتی بوده و دولت متعهد به ساخت و تکمیل آنها برای متقاضیان این بخش است.

وی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را مثبت ارزیابی کرد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا