بانکبانک و بیمه

تقدیر از عملکرد گروه مالی در مجمع عمومی عادی سالیانه

مدیرعامل بانک در مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی پارسیان، عملکرد موفق این گروه را مرهون سرمایه‌های ارزشمند نیروی انسانی آن دانست و افزود: ما در بانک پارسیان نیز به این سرمایه‌ها می‌بالیم و یقیناً نسبت به این مهم توجه و دقت بیشتری داشته و خواهیم داشت.

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی پارسیان منتهی به سال مالی ۱۴۰۲ در تاریخ سه‌شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور صددرصدی سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس مستقل و بازرس قانونی، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران ستادی و مدیران عامل شرکت‌های گروه مالی پارسیان در سالن کنفرانس دفتر مرکزی شرکت، برگزار شد.
پس از اعلام رسمیت، با انتخاب هیئت‌رئیسه، آقایان دکتر مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره بانک پارسیان به‌عنوان رئیس، احتشام فلاح فر و مسعود بیرمی به‌عنوان نظار و مصطفی شهریاری به‌عنوان دبیر جلسه انتخاب شدند.
در این مجمع، پس از قرائت گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل، صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ شرکت به تصویب رسید و موسسه حسابرسی هوشیار ممیز و موسسه حسابرسی ایران مشهود به‌ ترتیب به‌عنوان بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۴۰۳ انتخاب شدند.
تقسیم سود ۴۰۰ ریالی به ازای هرسهم و انتخاب روزنامه‌ اطلاعات به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت از دیگر مصوبات این مجمع بود.
در ابتدای جلسه حمیدرضا رفیعی مدیرعامل گروه مالی پارسیان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و خوش‌آمد گویی به حاضرین، با ارائه گزارش عملکرد هیئت‌مدیره به مجمع عمومی، سال ۱۴۰۲ را سالی پر خیروبرکت برای گروه مالی برشمرد و اظهار داشت: گروه مالی پارسیان به لطف خداوند متعال و با حمایت بانک پارسیان و همت و تلاش همکاران ازلحاظ عملکردی و سودآوری رشد قابل‌توجهی نسبت به سنوات گذشته داشته است.
سپس دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان با تسلیت ایام عزای حسینی (ع) و آرزوی قبولی عزاداری‌ها برای همگان، ضمن عرض خدا قوت و تشکر از همت و تلاش خانواده گروه مالی پارسیان به‌ویژه اعضای هیات مدیره، مدیرعامل گروه و مدیران عامل شرکت‌های وابسته، اظهار داشت: گروه مالی پارسیان و شرکت‌های وابسته به‌عنوان بازوی تخصصی بانک در حوزه‌های بازار سرمایه، ارزی و بیمه با درایت و مدیریت بهینه، عملکرد موفق و سودآوری مناسب را به ارمغان آوردند که برای بانک پارسیان هم این عملکرد بسیار مهم و تأثیرگذار است و لازم است حفظ و ارتقا یابد. این ماهیت و هویت عملکردی گروه مالی پارسیان را به نظر باید در سرمایه‌های ارزشمند نیروی انسانی آن دید و ما در بانک پارسیان نیز به این سرمایه‌ها می‌بالیم و یقیناً نسبت به این مهم توجه و دقت بیشتری داشته و خواهیم داشت.
مدیرعامل بانک در ادامه بر لزوم توجه بیشتر به نگهداشت و ارتقاء سرمایه‌های انسانی از طریق آموزش و توسعه، نوآوری و خلاقیت، توجه به مزیت‌های رقابتی و تدوین سیاست‌ها و راهبردهای مرتبط با آن، توجه به هم‌افزایی در خانواده پارسیان که منجر به تنوع خدمات پولی، بانکی، مالی، بیمه و لیزینگ و … خواهد شد و ارائه خدمات باکیفیت‌تر به مردم برای حفظ و بهبود وضع موجود و بهره‌وری و عملکرد بهتر در آینده تأکید کرد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا