بانکبانک و بیمه

سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی برگزار می‌شود / اعلام فراخوان مقاله

سی‌ و چهارمین همایش بانکداری اسلامی مقارن با هفته بانکداری اسلامی در تاریخ ۶ و ۷ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایبنا، علاقه‌مندان و صاحب‌نظران علمی تا ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ مهلت دارند نسبت به ارسال اصل مقالات خود، در خصوص موضوع «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» طبق فراخوان اعلامی به دبیرخانه همایش (مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران)، اقدام نمایند.

خاطرنشان می‌شود، محور‌های همایش شامل گستره عملیات و خدمات بانکی، نظارت یکپارچه بانک مرکزی، حاکمیت شرکتی در مؤسسات اعتباری، اصلاح، بازسازی، گزیر، انحلال و تصفیه مؤسسات اعتباری، انواع مؤسسات اعتباری، مجوزدهی، ساختار و مالکیت، نهاد‌های مکمل صنعت بانکداری و سایر موضوعات مرتبط می‌شود.

همچنین بخوانید

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارسال و پذیرش مقاله به پرتال سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی به آدرس conference.ibi.ac.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است، همایش سالیانه بانکداری اسلامی، به عنوان بزرگترین رویداد علمی در این حوزه و به طور خاص در زمینه بانکداری اسلامی، در هفته بانکداری، مقارن با تصویب قانون عملیات بانکداری بدون ربا، طی سی سال گذشته، برگزار و تداوم یافته است. این همایش برای بسط دانش بانکداری، تضارب افکار بین صاحب‌نظران داخلی و خارجی و هم‌افزایی میان آنان، فرصت شایسته‌ای را فراهم نموده است. مخاطبان اصلی این همایش، مدیران، کارشناسان ارشد نظام بانکی کشور و اساتید هستند. آخرین دستاورد‌های مطالعات و پژوهش‌ها در حوزه علوم بانکداری و مالی اسلامی در قالب سخنرانی، مقاله و میزگرد تخصصی در این رویداد ارائه می‌شود. هم‌چنین دستاورد‌های علمی همایش همه ساله به صورت کتاب مجموعه مقالات و سخنرانی‌ها در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و مرجع ارزشمندی برای مطالعات و پژوهش‌های آتی می‌باشد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا