خودرو

جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده سایپا ؛ زمان ثبت نام اعلام شد

 گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین اطلاعیه خود از اجرای طرح فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ تیپ DA از روز یکشنبه هفته آتی (۳۱ تیرماه) خبر داده است. ثبت‌نام از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از همشهری آنلاین،‌ گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد در آخرین روز تیر ماه سال جاری (یکشنبه هفته آینده) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ DA را اجرایی کند. ثبت‌نام در این طرح از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو، نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

ضمن اینکه جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، متقاضیان می‌توانند پیش از زمان شروع ثبت‌نام، با مراجه به سایت فروش اینترنتی این شرکت، مراجعه کرده و نسبت به ثبت یا به‌روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور خود اقدام کنند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا