انرژی

وعده ترامپ برای افزایش تولید نفت آمریکا

دونالد ترامپ متعهد شده است که تولید نفت داخلی آمریکا را افزایش دهد و برای این منظور، برخی مقررات را لغو کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه اختصاصی با بلومبرگ بیزینس ویک که روز چهارشنبه منتشر شد، گفت: ما بیشتر از هر کس دیگری طلای مایع داریم. ما به انرژی با قیمت پایین نیاز داریم. مزیتی که تقریبا نسبت به همه کشورها از جمله کشورهای بسیار بزرگ داریم، این است که انرژی بیشتری نسبت به دیگران داریم.  ما انرژی واقعی بیشتری داریم، انرژی که کار می‌کند.

همچنین بخوانید

ترامپ گفت: باد کار نمی‌کند و بسیار گران است. او مدعی شد مزارع بادی و خورشیدی نه برای محیط زیست خوب هستند نه برای فراهم کردن انرژی با هزینه و قیمت پایین.

ترامپ درباره جزئیات مربوط به مسائل انرژی داخلی آمریکا توضیح زیادی نداد، اما مشخص کرد که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور، به حمایت از تولید نفت و گاز آمریکا ادامه خواهد داد.

مصاحبه با رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اواخر ژوئن، دو روز قبل از اولین مناظره ریاست‌جمهوری و دو هفته قبل از سوء قصد به ترامپ در آخر هفته گذشته در مارآلاگو انجام شد. ترامپ در این مصاحبه مفصل، درباره بسیاری از مسائل داخلی و جهانی گفت که هزینه‌های انرژی باید کاهش یابد و آمریکا از منابع انرژی برای کمک به این منظور برخوردار است.

توئیتر آرمان اقتصادی را دنبال کنید:

همه سیاست‌های ترامپ به نفع نفت آمریکا نیست

ترامپ یا بایدن: کدام رئیس‌جمهور به نفع غول‌های نفتی است؟

وعده وعید ترامپ به مدیران نفتی

نقشه ترامپ برای آژانس بین‌المللی انرژی لو رفت

اگر ترامپ در ماه نوامبر برنده شود، بسیاری از سیاست‌های انرژی و آب و هوایی بایدن، از جمله مقررات متان، توقف صدور مجوزهای جدید برای صادرات  گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی)، سیاست‌های مربوط به خودروهای برقی، اجاره نفت و گاز فدرال و حتی بخش‌هایی از قانون کاهش تورم را لغو می کند یا حداقل تلاش می  کند تا آنها را از بین ببرد.

با این حال، ترامپ برای ابطال قانون کاهش تورم، ابتدا نیاز به یک کنگره تحت کنترل جمهوری‌خواهان دارد. تحلیلگران می‌گویند حتی در این صورت، کاهش یا حذف مشوق‌ها ممکن است دشوار باشد، زیرا آنها بیشتر به نفع پروژه‌ها و مشاغل ایالت‌های جمهوری‌خواه است.

بر اساس گزارش اویل پرایس، جی دی ونس، سناتور جمهوری‌خواه که گزینه معاونت دونالد ترامپ است، گفته است دوره دوم ریاست جمهوری او، به نفع سوخت‌های فسیلی و به ضرر انرژی پاک خواهد بود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا