ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

توقف پروازهای برلین در پی اختلال اینترنتی

سخنگوی فرودگاه برلین اعلام کرد: به دلیل مشکل فنی، همه پروازهای این فرودگاه در صبح جمعه، موقتا متوقف شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، سخنگوی فروگاه برلین به ماهیت این مشکل که با اشکال فنی سیستم های شرکت های هواپیمایی، بانک ها و شرکت های مخابراتی سراسر جهان به دلیل اختلال اینترنت همزمان شده است، اشاره ای نکرد.

همچنین بخوانید

شرکت های هواپیمایی امریکن ایرلاینز، دلتا ایرلاینز، یونایتد ایرلاینز و الیجنت ایر، درست یک ساعت پس از اینکه مایکروسافت اعلام کرد: اختلال خدمات ابری خود را برطرف کرده است، پروازهایشان را در روز جمعه متوقف کردند.

فرودگاه هامبورگ اعلام کرد چهار شرکت هواپیمایی در این فرودگاه، با مشکلات مربوط به اختلال سیستم شرکت امنیت سایبری کرود استرایک روبرو شده اند اما این اختلالات، قابل مدیریت است.

سخنگوی فرودگاه زوریخ اعلام کرد مشکلاتی را تجربه نکرده اما پروازها به برلین لغو شده است زیرا برلین، پروازهای ورودی را تا ساعت ۱۰ جمعه به وقت گرینویچ نمی پذیرد اما فعالیتهای دیگر به شکل عادی در جریان است.

لوفتهانزا اعلام کرد که بر اثر اختلالات اینترنتی، با مشکل جزئی روبرو شده است اما ممکن است برخی از پروازها لغو شده یا دچار تاخیر شوند.

 بر اساس گزارش رویترز، اسپانیا هم مشکلات رایانه ای در فرودگاه های خود را گزارش کرده است. همزمان، رایان ایر که بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا از نظر تعداد مسافر است، درباره اختلالات احتمالی هشدار داد اما به ماهیت آنها اشاره ای نکرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا