انرژی

لزوم ‌مصرف‌ بهینه برق طی روزهای پیش رو در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز بنابر اعلام سازمان هواشناسی و تداوم روزهای گرم پیش رو بر ضرورت عدم استفاده از لوازم پر مصرف غیرضروری طی روزهای آتی تاکید و خواستار مدیریت بهینه مصرف برق توسط شهروندان شد.

محمد فراتی در گفت و گو با ایسنا ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت بهینه مصرف برق طی روزهای آتی اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی برای روزهای آتی و پیش‌بینی دماهای بالای ۴۸ تا ۵۰ درجه می‌طلبد تا شهروندان ساکن در شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و شهرها و روستاهای تابعه در خصوص مصرف برق حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشند.

همچنین بخوانید

وی افزود: افزایش هر درجه گرما در اهواز بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ مگاوات ساعت بار مصرف برق شبکه را به خاطر وارد مدار شدن کولرهای اضافی بالا می‌برد که این افزایش در صورت عدم همکاری شهروندان ممکن است باعث بروز آسیب به تجهیزات شبکه ناشی از همزمانی افزایش مصرف و تابش شدید آفتاب شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ضمن دعوت به مشارکت و همکاری شهروندان به کاهش مصارف غیرضروری بیان کرد: تامین برق مستمر و پایدار اولویت اصلی تلاشگران صنعت برق اعم از تولید در نیروگاه‌ها و انتقال در بخش فوق توزیع و توزیع برق میان مشترکین جهت مصرف است، بنابراین از همه مشترکین برق تقاضا داریم طی روزهای آتی همراه و همکار ما در ارائه برق مستمر و پایدار باشند.

فراتی در خصوص طرح‌های تشویقی گفت: امسال مشترکینی که مصارف برق خود را کاهش دهند، علاوبه بر صدور قبض برق رایگان، با ثبت‌نام در اپلیکیشن «با انرژی»(ba-energy.ir ) و کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق خود، مشمول جوایز و میلیاردها تومان کمک هزینه خرید وسایل خانگی خواهند شد.

وی افزود: در پویش با انرژی هر مشترک پس از ورود به اپلیکیشن در قسمت باشگاه مشتریان با ورود به چرخونه می‌تواند جوایزی متنوعی شامل شارژ اینترنت و یا مکالمه رایگان و غیره دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا