ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

مهم‌ترین اقدامات شرکت ملی پست در ۱۰۰۰ روز خدمت

مدیرعامل شرکت ملی پست مهم ترین اقدامات انجام شده در مدت سه سال گذشته توسط این شرکت مانند بحث هوشمندسازی و نوسازی ناوگان پستی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمود لیائی در نشستی که امروز برگزار شد، با ارایه گزارش ۱۰۰۰ روز خدمت شرکت ملی پست اظهار کرد: شکر گذاریم که خداوند توفیق خدمت گذاری ۱۰۰۰ روز را به ما داد. ما در شرکت ملی پست در این مدت سعی کردیم از مسیر خدمت‌گذاری غافل نشویم و پا به پای مقامات ارشد مسیر خدمت‌گذاری را ریل گذاری کنیم.

وی افزود: فعالیت‌هایی که در ۱۰۰۰ روز انجام شد، عمدتا کارهای زیرساختی بود و در آینده شاهد نتایج آن خواهیم بود. شاید الان شیرینی آن درک نشود اما آیندگان نهایت استفاده را می‌برند. در ابتدای حضور در شرکت ملی پست سه وظیفه مهم در نظر گرفته شد که یکی از آنها رفع دغدغه معیشتی همکاران پستی بود.

او ادامه داد: بحث دیگر هوشمندسازی بود که تلاشمان این بود که در چهار فرآیند آن را دنبال کنیم. مسئله دیگر تجارت الکترونیکی است، ارتباطات بین المللی که در این مدت انجام شد نشان دهنده دیپلماسی ما در این زمینه بود و امیدواریم این مسیر در دولت چهاردهم ادامه یابد.

ادامه دارد

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا