انرژی

‌ بیش از ۱۶۰ هزار مشترک اهوازی مشمول پاداش شرکت برق شدند

از ابتدای خردادماه و با آغاز طرح صرفه‌جویی و گذر از پیک بار فصل گرم با اجرای طرح قبض برق رایگان و پویش باانرژی، بیش از ۱۶۰ هزار مشترک برق در کلانشهر اهواز مشمول دریافت صورتحساب برق رایگان شده‌اند.

محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امسال جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ از سوی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر تعداد ۱۸۰ برنامه در بخش‌های مختلف تدوین شده است.

همچنین بخوانید

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم در اجرای طرح گذر از پیک بار، در بخش خانگی است که از اهمیت و نقش بسزایی در میان بخش‌های دیگر برخوردار است و امسال علاوه بر اجرای طرح تشویقی صورتحساب رایگان برای مشترکین خانگی، پویش با انرژی با جوایز ارزنده‌ای برنامه‌ریزی شده است.

فراتی ضمن تقدیر از مشترکین همیاری که تاکنون مشارکت خوبی با صنعت برق داشته‌اند، بیان کرد: از آغاز اجرای طرح تاکنون مبلغ بیش از ۴۱ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی در صورتحساب مشترکین همکار که مصارف خود را نسبت به سال گذشته کاهش داده‌اند محاسبه و کسر شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد: از محل صرفه‌جویی حاصله از سوی ۱۶۰ هزار مشترک در کلانشهر اهواز بیش از ۴۰ میلیون کیلووات ساعت از ابتدای خردادماه ۱۴۰۳ تا پایان تیرماه ذخیره انرژی شده که این عدد نقش بسیار مهمی در پایداری شبکه برق طی دو ماه گذشته داشته است.

وی گفت: قطعا همکاری و مشارکت مردم نقش مهمی در استمرار خدمت رسانی مطلوب در جامعه داشته و از سویی جلب رضایت شهروندان از درجه اهمیت بالایی برای صنعت برق برخوردار است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا