پرداخت الکترونیککسب و کار

بررسی و معرفی صرافی توبیت Toobit

توبیت صرفاً یک صرافی برای ترید ارزهای دیجیتالی یا خریدوفروش آن‌ها نیست. Toobit را می‌توان اکوسیستمی کامل و جامع دانست که در آن نوآوری، عدالت و شفافیت در جریان است و معاملات مختلفی همچون فیوچرز، اسپات یا OTC در آن انجام می‌شود. صرافی توبیت تضمین می‌کند که بدون درنظر گرفتن موقعیت مکانی، اجازه دسترسی تمامی کاربران به بازار کریپتو را فراهم کرده‌است. پس اگر شما هم به‌عنوان یک کاربر ایرانی به دنبال بهترین صرافی ارزهای دیجیتال هستید، در ادامه با معرفی این اکوسیستم معاملاتی همراه ما باشید.

images_1721554043_669cd47bf3616.png

معرفی صرافی Toobit

در اکتبر سال ۲۰۲۲، Toobit به‌عنوان یک صرافی غیرمتمرکز کار خود را آغاز کرد و در همان ابتدا توانست حجم قابل قبولی از معاملات را انجام دهد. این صرافی نوظهور اولین بار در جزیره کایمن با هدف ارائه خدماتی قابل اعتماد، امن و شفاف به کاربران راه‌اندازی شد و به‌مرور محبوبیت بیشتری در میان کاربران به‌دست آورد. درحال‌حاضر، این صرافی تنها در بحث معاملات فیوچرز، از ۱۵۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و همین موضوع به محبوبیت آن در میان کاربران بازار کریپتو منجر شده‌است.

معرفی خدمات صرافی توبیت

صرافی Toobitاز معتبرترین پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال به‌شمار می‌رود که امکان خریدوفروش طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده‌است. باتوجه‌به روند رو به رشد ارزهای دیجیتال، توبیت با ارائه خدمات زیر یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌ها در بازار کریپتو شناخته می‌شود.

امکان انجام معاملات اسپات

اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال معاملات اسپات را انجام می‌دهند؛ پیشبرد معاملات باتوجه‌به سازوکار قیمتی یکی از مواردی است که توانسته تمایز بین اسپات و سایر معاملات ارزی را به وجود آورد. معمولاً در معاملات اسپات، قیمت بازار بر معامله جاری بوده و دارایی‌ها بین طرفین و به شکل آنی منتقل می‌‌شوند. Toobit هم با فراهم کردن امکان دسترسی به بیش از ۱۲۵ رمز ارز در بازار اسپات توانسته در میان کاربران محبوبیت زیادی به‌دست آورد. تمامی ارزهای قابل معامله در این صرافی برپایه تتر هستند و کاربران می‌توانند از سه نوع سفارش محدود، بازاری و تریگر بهره‌مند شوند.

images_1721554044_669cd47c08dcf.png

امکان انجام معاملات فیوچرز توبیت

از دیگر انواع معاملاتی که در صرافی توبیت انجام می‌شود و می‌توان آن را یکی از خدمات این صرافی معرفی کرد، معاملات فیوچرز است. این نوع معاملات را می‌توان ابزار مشتقه به‌شمار آورد که در پی آن، قراردادی اخذ می‌شود و باتوجه‌به این قرارداد، خریدوفروش ارزهای دیجیتال به قیمت مشخص و در تاریخی از پیش تعیین‌شده، صورت می‌گیرد. درصورتی‌که طبق قرارداد، طرف معامله یا خریدار قادر به پرداخت هزینه‌های خرید ارز نباشد، می‌توان معامله را به سطح دیگری ارتقا داد که آن را قرارداد دائمی یا فیوچرز پرپچوال می‌گویند.

امکان کپی تریدینگ

کپی‌ تریدینگ یکی از آپشن‌های صرافی‌های مختلف به‌شمار می‌رود که صرافی توبیت هم از آن برخوردار است. طبق این آپشن شما می‌توانید از فرآیند معاملات تریدرهای حرفه‌ای ایده گرفته و عملکرد آن‌ها را برای رسیدن به سود بیشتر کپی کنید. البته که استفاده از این مزیت هزینه‌هایی هم برای شما در پی خواهد داشت و طبق آن ۱۵ درصد از سودی که به‌دست می‌آورید، به لیدر ترید تعلق می‌گیرد. در لیست لیدرها شما می‌توانید اطلاعات کاملی از تریدرهای موفق را مشاهده کنید و باتوجه‌به نیازهای خود، یکی را انتخاب و عملکرد آن را دنبال کنید.

به‌منظور انتخاب یک تریدر موفق بهتر است به عامل‌هایی مانند نرخ بازگشت سرمایه، نرخ موفقیت و میزان سود و زیان کلی توجه داشته باشید. ضمن اینکه امکان استفاده از کپی‌تریدینگ در پلتفرم Toobit بدون احراز هویت فراهم شده؛ اما برای استفاده از چنین امکانی حداقل باید ۱۰ تتر در این پلتفرم سرمایه‌گذاری کنید.

امکان انجام معاملات دمو

Demo Trading از دیگر مزیت‌ها و خدمات صرافی توبیت است، دمو تریدینگ محیطی شبیه‌سازی‌شده برای انجام معاملات بدون ریسک به‌شمار می‌رود. در محیط دمو، شما می‌توانید با شرایط واقعی یک معامله، دارایی‌های خود را به فروش رسانده یا ارزهایی را خریداری کنید بدون آنکه روی سرمایه‌ کلی شما تأثیری بگذارد. این کار تنها به‌وسیله دارایی‌های مجازی صورت می‌گیرد و کمک می‌کند تا در انجام معاملات مختلف و به‌دست آوردن سود به فردی خبره و ماهر تبدیل شوید. ضمن اینکه به‌عنوان یک کاربر Toobit شما می‌توانید بدون ایجاد حساب دمو به شکل پیش‌فرض از آن استفاده کنید. برای این منظور کافی است در صفحه اصلی گزینه Derivatives و پس‌ازآن، در منوی بازشده گزینه Demo Trading را انتخاب کنید.

دسترسی به ربات‌های معاملاتی رافی

صرافی توبیت بخش‌های متعددی دارد که یکی از آن‌ها به بات‌های معاملاتی فیوچرز تعلق می‌گیرد. باتوجه‌به اینکه استراتژی معاملاتی موردنظر شما چیست، گزینه‌های مختلفی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

پشتیبانی از زبان فارسی

در میان صرافی‌های بزرگ دنیا، خوشبختانه صرافی Toobit از معدود پلتفرم‌های ترید ارز دیجیتال است که زبان فارسی را تحریم نکرده و از این زبان پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تمامی اطلاعات موجود در صفحه Toobit را به فارسی مطالعه کرده و حتی پشتیبانی به زبان فارسی داشته باشید.

برخورداری از پشتیبان اختصاصی

اگر به صفحه اصلی صرافی توبیت مراجعه کرده باشید، در سمت راست صفحه گوشه پایین، آیکونی تحت عنوان پشتیبان اختصاصی مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی این آیکون به بخش پرسش و پاسخ ارجاع داده‌شده و پاسخ‌های خود را از هوش مصنوعی دریافت می‌کنید. هوش مصنوعی در طی مکالمات چندین کلمه کلیدی استخراج می‌کند و طبق کلیدواژه‌های استخراج‌شده مقالاتی پیشنهاد می‌دهد. اما درصورتی‌که مقالات پیشنهادشده توسط هوش مصنوعی پاسخی جامع و کامل برای سؤال یا مشکل شما نبود، می‌توانید به نشانی [email protected] ایمیل ارسال کنید. البته برای ارسال ایمیل به آدرس گفته‌شده حتماً باید ثبت‌نام در صرافی Toobit کامل کرده باشید.

images_1721554044_669cd47c1431c.png

صرافی توبیت بهترین پلتفرم معاملات ارزی برای ایرانیان

در این مطلب، سعی داشتیم در رابطه با Toobit اطلاعاتی کامل در اختیار شما قرار دهیم؛ به همین علت، به بررسی خدمات این صرافی پرداختیم. همان‌طور که متوجه شدید، Toobit تنها یک صرافی ساده نیست و می‌توان آن را یک اکوسیستم جامع در بازار کریپتو به‌شمار آورد که امکانات بسیاری برای کاربران خود فراهم کرده‌است.در صورت داشتن هر سوال می توانید به سایت توبیت فارسی به آدرس https://toobitfarsi.io/ مراجعه کنید.

منبع: توبیت

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا