امور زیربناییراه و ساختمان

دهک‌های یک تا ۴ با ۱۰۰ میلیون تومان صاحب‌خانه می‌شوند

مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت: منابع قرض‌الحسنه این صندوق در اختیار سازندگان قرار می‌گیرد تا متقاضی مسکن‌های حمایتی دهک یک تا ۴ تنها با آورده ۱۰۰ میلیون تومانی صاحب‌خانه شوند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدرضا مهدیار اسماعیلی مدیرعامل صندوق ملی مسکن امروز (چهارشنبه، سوم مردادماه) در مراسم رونمایی از نرم‌افزار جامع مدیریت مالی دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن با اشاره به اینکه نرم افزار جامع مدیریت دارایی‌ها می‌تواند شفافیت مالی را ایجاد کند، گفت: صندوق ملی مسکن یک نهاد نو پا در نظام ایران است که ظرفیت‌های بسیاری در راستای خانه‌دار کردن مردم دارد و نباید روزی باشد که مستأجران دغدغه خرید ملک داشته باشد.

مدیرعامل صندوق ملی مسکن در ادامه تاکید کرد: صندوق ملی مسکن به‌عنوان نهاد مالی در حوزه تأمین مالی مسکن کشور، در کنار استفاده از منابعی مانند آورده متقاضیان، منابع بانکی و تسهیلات دولتی، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی مانند صندوق‌های املاک و مستغلات و مسکن و ساختمان اقدام به جذب سرمایه‌های خرد کرده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق ملی مسکن از دو سال گذشته تا به امروز بیش‌از ۲۰ همت را برای مسکن هزینه کرده و البته علاوه بر این نیز ۴۰۰ همت در بخش مسکن هزینه شده است، گفت: همچنین منابع قرض‌الحسنه این صندوق در اختیار سازندگان قرار می‌گیرد تا متقاضی مسکن حمایتی دهک یک تا ۴ تنها با آورده ۱۰۰ میلیون تومانی صاحب‌خانه می‌شود.

مهدیار اسماعیلی در پایان گفت: علاوه بر منابع مالی مستقیم، مردم نیز ۲۴۰ هزار میلیارد تومان برای نهضت ملی مسکن تا به امروز پرداخت کرده‌اند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا