اقتصاد کلان

افت اندک بورس در آخرین روز معاملات

بازار بورس که روز گذشته تحت تاثیر ابطال مصوبه خوراک رشد کرده بود، امروز اندکی افت کرد و شاخص کل با کاهش ۲۶۱۹ واحد به رقم دو میلیون و ۱۷۵ هزار واحد رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی، رشدی که انتظار می‌رفت با ابطال مصوبه نرخ خوراک ادامه پیدا کند، امروز ادامه نیافت روز گذشته شاخص بورس حدود ۹۰۰۰ واحد افزایش یافت، اما امروز بازار بورس به نوعی درجا زد و شاخص کل با کاهش ۲۶۱۹ واحد در عدد دو میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۴۲ واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز ۱۸۲۹ واحد افت کرد و به ۶۹۴ هزار و ۴۵۷ واحد رسید.

در آخرین روز کاری هفته تعداد ۲۶۵ هزار معامله در بورس انجام شد که ارزش آن ۳۷۳۵ میلیارد تومان بود. فملی، پارسیان و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند که پارسیان مثبت و دو نماد دیگر منفی شدند. همچنین فولاد، شپنا و فملی از نمادهای پرتراکنش امروز بودند.

روز چهارشنبه شاخص کل فرابورس نیز ۲۱ واحد افت کرد و به ۲۲ هزار و ۳۲۳ واحد رسید. تعداد معاملات فرابورس حدود ۲۶۲ هزار فقره و ارزش معاملات ۴۰۹۱ میلیارد تومان بود.

بپاد، انتخاب و خاور بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند که انتخاب مثبت و دو نماد دیگر منفی شدند. خنور، معین و شفام هم از نمادهای پرتراکنش فرابورس بودند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا