بورسفرابورس

توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان با پیش‌بینی‌پذیری اقتصاد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه پیش‌بینی پذیری اقتصاد به عنوان یک اولویت مهم و اساسی باید در دستور کار دولت‌ها قرار گیرد، بیان کرد: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان با پیش‌بینی‌پذیری اقتصاد محقق می‌شود.

همچنین بخوانید
جبار کوچکی‌نژاد

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد، با اشاره به تاثیر پیش‌بینی پذیری در عرصه اقتصاد، گفت: پیش‌بینی پذیری اقتصاد به عنوان یک اولویت مهم و اساسی باید در دستور کار دولت‌ها قرار گیرد.

نماینده مردم «رشت» در مجلس تاکید کرد: میزان غیر قابل پیش‌بینی بودن تغییرات ماهانه و حتی هفتگی در بسیاری از ضوابط و قیمت‌ها مشکلاتی را برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده که باید برای آن تدابیری اندیشیده شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پیش‌بینی ناپذیری اقتصاد برای برخی رانت ایجاد کرده، تصریح کرد: رویکردهای اقتصادی باید به درستی در کشور عملیاتی شود و فعالان اقتصادی باید آینده فعالیت خود را به درستی مشاهده کرده و از امنیت اقتصادی مناسبی برخوردار باشند تا ادامه فعالیت آنها میسر شود.

وی با بیان اینکه دولت باید نقطه پایانی بر مسیر پیش‌بینی ناپذیری اقتصاد بگذارد، ادامه داد: تنها با این سیاست است که شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان رشد خواهند کرد و در مسیر فتح بازارها و ظرفیت‌های موجود در منطقه شکوفا خواهند شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: پیش‌بینی پذیری اقتصادی می تواند تاثیرات زیادی بر رشد اقتصادی و حرکت رو به جلوی فرآیندهای اقتصاد در کشور داشته باشد که دولت چهاردهم نیز باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا