بانکبانک و بیمه

بانک مسکن، امید خانه‌دار شدن مردم است/ لزوم تسریع در افزایش سرمایه بانک مسکن

غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گچساران و باشت در حاشیه دیدار با دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، این بانک را امید خانه‌دار شدن مردم دانست و ‌تسریع در افزایش سرمایه بانک مسکن را ضروری خواند.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مناسب بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: طرح نهضت ملی از کارهای بسیار عظیم دولت است و به رغم این که تأمین مالی آن به عهده همه بانک‌هاست؛ بانک مسکن بار اصلی این طرح را به دوش می‌کشد که جای تشکر فراوان دارد.
تاجگردون ادامه داد: طبیعتاً ظرفیت سرمایه‌ای بانک مسکن محدود است و برای پیشبرد طرح نهضت ملی باید از ارتقای منابع این بانک حمایت شود.
وی گفت: در حال حاضر، افزایش سرمایه یکصد همتی بانک مسکن به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و در این مرحله دولت باید رسیدگی و به تحقق آن کمک کند.
تاجگردون افزود: خوشبختانه رقم بی‌سابقه‌ای در این افزایش سرمایه به تصویب رسیده است که اگرچه تمامی نیازهای بانک مسکن را تامین نمی‌کند؛ اما نسبت به سوابق گذشته، اتفاق بزرگی در بودجه‌ریزی بانکی است.
نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: با استقرار دولت جدید و پیگیری و تحقق افزایش سرمایه بانک مسکن، امید است شاهد تسهیم مطلوبتر منابع بانک مسکن و عدم پرداخت سود مازاد ناشی از اضافه برداشت باشیم.
وی در پایان گفت: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک مسکن قدردانی می‌کنم؛ چرا که این بانک امید مردم برای خانه‌دار شدن است و با عملکرد مناسب خود، رضایت هموطنان را به خوبی جلب کرده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا