بانکبانک و بیمه

عاشورا؛ درس بزرگی برای انسان‌های پاکدل، راست قامت و آزادگان جهان است

مدیرعامل بانک شهر همزمان با فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادار ایشان در پیامی تاکید کرد: عاشورا؛ درس بزرگی برای انسان‌های پاکدل، راست قامت و آزادگان جهان است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، در پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
«اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه»

محرم؛ ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری، ماه مکتب عزت و استقامت حسینی و یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشریت است. ماهی که سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با ایستادگی در مقابل ظلم و ستم، به تمام مسلمانان و آزادگان عالم راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت، تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و شجاعت وجوانمردی آموخت.
حماسه سرخ عاشورا، درس بزرگی برای انسان‌های پاکدل، راست قامت و آزادگان جهان است که پایمردی در راه حق و تلاش برای اصلاح انحرافات را معنا بخشیدند.
امروز، اگر چه قرن ها از حادثه عظیم کربلا می گذرد اما وظیفه داریم که پیام و فرهنگ عاشورا را به درستی شناخته، درس های بزرگ و جاودانه تاریخ عاشورا را مرور کرده و پاسداری از ارزش های اسلامی و دفاع از امامت و ولایت را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادار ایشان را به دلدادگان اهل‌بیت (ع)، مردم شریف ایران، به ویژه همکاران مومن در خانواده بزرگ بانک شهر، تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا