بانکبانک و بیمه

اعلام جزییات و شرایط فروش ارز اربعین در بانک پارسیان

بانک پارسیان از طریق شعب منتخب، باجه ارزی در فرودگاه امام خمینی (ره) و پیام‌رسان ” آی گپ” اقدام به فروش ارز به زائران اربعین می‌کند.

بانک پارسیان به‌منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی و تأمین ارز موردنیاز زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، از طریق شعب منتخب خود و با ایجاد باجه ارزی ویژه خود در فرودگاه امام خمینی و از طریق پیام‌رسان “آی گپ” اقدام به فروش ارز به میزان ۲۰۰ هزار دینار عراق به هریک از متقاضیان می‌کند و زائران اربعین با ارائه مدارک لازم می‌توانند ارز موردنیاز خود را دریافت کنند.
همچنین زائران گرامی برای خرید ارز اربعین از طریق ” آی گپ” نیز می‌توانند با نصب آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن و ورود به صفحه (تب) «خدمات» از طریق گزینهارز اربعین ارز مسافرتی خود را خریداری کنند.
سرپرستان خانوار می‌توانند به‌منظور خرید ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان بالای ۵ سال) از تاریخ ۷ مردادماه لغایت ۳ شهریورماه ۱۴۰۳ با در دست داشتن اصل کارت ملی و گذرنامه یا «برگه تردد اربعین» معتبر زائر، به شعب منتخب بانک پارسیان در سراسر کشور و یا باجه فروش ارز این بانک در فرودگاه امام خمینی (ره) مراجعه و یا از طریق پیام‌رسان ” آی گپ” اقدام نمایند.
گفتنی است؛ بانک پارسیان برای نهمین سال پیاپی است که در جهت خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به زائران اربعین، اقدام به تأمین و عرضه ارز موردنیاز زائران کربلای معلی در اربعین نموده است.
برای مشاهده اسامی شعب عرضه‌کننده ارز اینجا را کلیک کنید.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا