انرژی

قهرمانان مدیریت مصرف برق در خوزستان معرفی شدند

۴ قهرمان مدیریت مصرف برق خوزستان معرفی شدند و هر کدام ۱۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

در راستای تشویق مشترکان به کاهش مصرف برق در پیک تابستان، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از ۴ نفر از قهرمانان مدیریت مصرف برق در این استان تجلیل و به هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جایزه در قالب کمک هزینه  اهدا می‌کند.

کامران حدادی، سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: این ۴ نفر که از شهرهای ایذه (دو مشترک)، صیدون و ماهشهر هستند، با کاهش بیش از ۱۵ درصدی مصرف برق خود در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، به عنوان قهرمانان مدیریت مصرف برق استان به قید قرعه انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری پویش “با انرژی” توسط این شرکت، افزود: در این پویش، به کلیه مشترکینی که در طول فصل تابستان نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته باشند، به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

حدادی همچنین از برگزاری قرعه‌کشی ۳ دستگاه خودروی سواری اتوماتیک در بین مشترکان کم مصرف خبر داد و گفت: علاوه بر این، ده‌ها جایزه نقدی ۱۰۰ میلیونی، ۱۰ میلیونی و ۱ میلیونی و همچنین هزاران بسته اینترنتی به مشترکینی که در این پویش شرکت کرده و ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته باشند، تعلق خواهد گرفت.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان با اشاره به اعمال بیش از ۱۰ میلیارد تومان تخفیف در صورت حساب‌های مشترکان کم‌مصرف، از همه مردم استان خواست تا با مدیریت مصرف برق در ساعات پیک مصرف، به پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌ها کمک کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا