بانکبانک و بیمه

دومین جلسه شورای فرهنگی، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر پست بانک ایران در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

دومین جلسه شورای شورای فرهنگی، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر پست بانک ایران در سال ۱۴۰۳، به ریاست دکتر شیری مدیرعامل بانک و با حضور دبیر و اعضای شورا، صبح امروز هشتم مردادماه، در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این جلسه، گزارش اقدامات و برنامه‌های آتی ستاد مرکزی شورای فرهنگی، گزارش برنامه‌های حوزه صیانت از حقوق شهروندی، اقدامات و برنامه‌های جاری امور ایثارگران و حوزه مقاومت بسیج و گزارش اقدامات و عملکرد حوزه عفاف و حجاب  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 دکتر شیری در جمع‌بندی مباحث مطرح شده ضمن اهمیت بر جایگاه فرهنگی و صیانت در حوزه‌های مختلف گفت: با ایجاد شور و نشاطی که در برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین حسینی ایجاد شده است، انتظار می‌رود تمام واحدهای بانک با آمادگی کامل سهم ارزنده‌ای در خدمات رسانی به زوار حسینی را داشته باشیم.
وی افزود: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری منتخب بر ادامه راه شهدای خدمت و شهید رئیسی تاکید کرد.
مدیرعامل بانک در پایان تصریح کرد: در پست بانک ایران هم به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان وظیفه داریم با روحیه جهادی در حوزه پولی و بانکی و اقتصادی حلال مشکلات مردم باشیم و در این حوزه سهم داشته باشیم.
بر اساس این گزارش، حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی، مهدی شاهرخی مدیر امور حراست، سیروس معیری پور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، کاظم اقبالیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج و زکیه پورزمان مشاور مدیرعامل در امور بانوان در این جلسه حضور داشتند.
 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا