انرژی

جوایز صرفه‌جویی در مصرف برق شامل مستاجران هم می‌شود

مجری طرح پویش باانرژی گفت: جوایز صرفه‌جویی در مصرف برق شامل مستاجران هم می‌شود.

محمد خدادادی – مجری طرح پویش با انرژی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه برای بهره‌مندی از جوایز پویش با انرژی با اندکی صرفه‌جویی و کاهش مصرف میتوان هم پاداش صرفه جویی دریافت کرد و هم از جوایز پویش باانرژی بهره مند شد. 

وی افزود: با نصب و عضویت در نرم افزار پویش باانرژی از جوایز میلیونی آن که به به صورت شارژ در کیف پول آن قابل استفاده است.

به گفته مجری طرح پویش باانرژی تمام مشترکان برق و حتی مستاجران با حداقل صرفه‌جویی ۱۵ درصدی در قرعه‌کشی “با انرژی” شرکت خواهند داده شد. در پایان دوره با ارائه اجاره نامه و قبض برق از دریافت جایزه ها بهره مند خواهند شد. 

خدادادی اظهار کرد: اینکه در قالب این پویش ضمن تشویق مردم به استفاده درست از انرژی برق، راه‌اندازی سایت و اپلیکیشن با همین نام نیز راهکارهای مصرف درست برق را به مردم آموزش می‌دهد.

وی با بیان اینکه مشترکان می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این پویش قرار بگیرند، تصریح کرد: در کنار جوایز گسترده‌ای که برای تقدیر از فعالان این پویش در نظر گرفته شده، محتواهای متنوعی برای آموزش راهکارهای مصرف بهینه برق در وب اپلیکیشن با انرژی قرار گرفته است.

مجری طرح پویش باانرژی با بیان اینکه مشارکت مردم در تأمین برق پایدار از طریق آموزش و فرهنگ سازی و بهره‌گیری فعالانه در طرح از مهمترین اهداف پویش با انرژی است، گفت: انتظار می‌رود با اجرای پویش با انرژی، شاهد کاهش ١۵ درصدی مصرف برق مشترکان خانگی باشیم که این کار با استفاده از راهکارهای ارائه شده در وب اپلیکیشن Ba-energy.ir به راحتی قابل انجام است.

خدادادی با اشاره به طرح‌های تشویقی صرفه‌جویی در مصرف برق، از اختصاص قبض برق رایگان به مشترکانی که مصرف برقشان را کاهش می‌دهند، خبر داد و خاطرنشان کرد: مشترکان متناسب با میزان کاهش انرژی، امتیاز دریافت می‌کنند و با شرکت در قرعه‌کشی از جوایز ارزنده مانند خودرو، لوازم خانگی و کالای دیجیتال بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا