بین الملل

۲۰۲۳ بدترین سال شرکت‌های بیمه مسکن آمریکا در قرن ۲۱

مؤسسه رتبه بندی AM بست اعلام کرد که ترکیبی از حوادث طبیعی، افزایش جمعیت و تورم موجب شد تا سال ۲۰۲۳ به بدترین سال شرکت‌های بیمه مسکن در آمریکا در قرن جاری بدل شود.

‌به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، مؤسسه رتبه بندی AM بست گزارش داد که یک ترکیب سمی از تورم، افزایش جمعیت، و وقوع حوادث طبیعی موجب شد تا یکی از بازارهای مالی در این کشور به شدت تحت فشار قرار گیرد.

این مؤسسه اعلام کرد که اتفاقات رخ داده در سال ۲۰۲۳ موجب شد تا این سال برای صنعت بیمه مسکن آمریکا به بدترین سال قرن جاری بدل شود.

مؤسسه AM بست اعلام کرده که این صنعت مالی در آمریکا طی سال گذشته ۱۵.۲ میلیارد دلار ضرر کرده که دوبرابر سال گذشته و بیشترین میزان از سال ۲۰۰۰ تا کنون به شمار می‌رود.

گفته می‌شود افزایش جمعیت در مناطقی که بیشترین آسیب پذیری را در برابر حوادث طبیعی دارند، یکی از دلایل بالا رفتن ضرر شرکت‌های بیمه مسکن در آمریکا بوده است.

به گونه‌ای که ۶ ایالت در آمریکا با بیشترین آسیب پذیری در برابر بلایای طبیعی از جمله کالیفرنیا، تگزاس، و واشنگتن نیمی از کل افزایش جمعیت در این کشور طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داده اند که همین مسئله به افزایش بیمه املاک در این مناطق منجر شده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا