بانکبانک و بیمه

۷۳۱۲ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک اقتصادنوین در سه‌ماهه نخست سال جاری

بانک اقتصادنوین در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری ۳۷۵۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی به مبلغ ۷۳۱۲میلیارد ریال پرداخت کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۲۶۳درصد و ۳۷۰درصد رشد داشته‌اند.

  • حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با ۳۷۷۲میلیارد ریال تسهیلات
    به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک در پایان سه‌ماهه نخست سال جاری در جهت حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۳۲۸۰میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود ۲۰۱درصد رشد داشته است. تعداد تسهیلات پرداختی در دوره زمانی یادشده به۱۰۱۲فقره بالغ می‌شود که بیانگر ۱۲۲درصد رشد نسبت به سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲ است.
    بانک اقتصادنوین همچنین تا پایان سه‌ماهه اول ۱۴۰۳ حدود ۶۶۴فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به مبلغ ۴۹۲میلیارد ریال پرداخت کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۱۸درصد و ۱۶۴درصد رشد داشته است. در مجموع این بانک تا پایان سه‌ماهه نخست سال جاری در بخش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۱۶۷۶فقره تسهیلات به مبلغ ۳۷۷۲میلیارد ریال پرداخت کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به ترتیب با ۱۲۰ و ۱۹۵درصد رشد همراه شده‌اند.
  • رشد ۳۳۷۸درصدی تسهیلات اشتغال‌زایی
    عملکرد بانک اقتصادنوین در بخش تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی منجر به پرداخت ۸۲۴فقره تسهیلات به مبلغ ۱۳۵۱میلیارد ریال شده که مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و مددجویان تحت پوشش ۲۹ دستگاه اجرایی مانند وزارتخانه‌ها، سازمان زندان‌ها، بنیاد کرامت و توسعه روستایی و مناطق محروم را در برمی‌گیرد. تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه در بخش اشتعال‌زایی در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ در تعداد ۲۲۸۹درصد و در مبلغ ۳۳۷۸درصد رشد داشته است.
  • ۶۱۱میلیارد ریال تسهیلات در بخش مسکن
    تسهیلات قرض‌الحسنه بخش مسکن در دو بخش کمک ودیعه مسکن مستاجران و تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن پرداخت می‌شود. بانک اقتصادنوین ۲۷۸فقره تسهیلات به مبلغ ۳۵۹میلیارد ریال به مستاجران و ۲۵۲میلیارد ریال تسهیلات به سازندگان مسکن در جهت حمایت از نهضت ملی ساخت مسکن اختصاص داده که مجموع آن بالغ‌بر ۶۱۱میلیارد ریال می‌شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا