بانکبانک و بیمه

شهادت هنیه تاثیری بر بازار ارز ما نخواهد داشت/ جای نگرانی نیست، بانک مرکزی بر بازار ارز کاملا مسلط است

یک کارشناس ارزی گفت: تاثیر ترور اسماعیل هنیه بربازار ارز بیشتر ازحمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران نخواهدبود.

به گزارش ایبنا، حسن حسن‌خانی، کارشناس مسائل ارزی در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: تاثیر ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بر بازار ارز بیشتر از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ساختمان سفارت ایران در دمشق نخواهد بود.

وی ادامه داد: در آن ایام اتفاق خاصی در فضای عمومی اقتصاد کشور و بازار ارز نیافتاد و با مدیریت خوب بانک مرکزی مخاطرات و التهابات برطرف و آرامش در بازار حفظ شد.

حسن خانی با بیان اینکه با توجه به منابع و ذخایر خوب بانک مرکزی بنظر می‌رسد که اتفاق خاصی در بازار ارز نیافتد گفت: بازار ارز در شرایط کنونی با مدیریت مناسب و خوب بانک مرکزی در حال فعالیت است و هیچ چیز این بازار را تهدید نمی‌کند.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی افزود: در شرایط کنونی جای نگرانی وجود ندارد و بانک مرکزی توان مدیریت تلاطمات و جلوگیری از التهابات ناشی از اتفاقات سیاسی را خواهد داشت.

وی گفت: شواهدی از جنگ فراگیر و درگیری بلندمدت میان ایران و رژیم صهیونیستی وجود ندارد و این رژیم حتی با پشتیبانی آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی نیز توان جنگ با ایران و جبهه مقاومت را نخواهد داشت.

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا