انرژی

مشکل ناپایداری آب شرب در برخی روستاهای شوشتر و گتوند

نماینده مردم شوشتر و گتوند از ناپایداری آب شرب برخی روستاهای شهرستان شوشتر و گتوند خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد زیادی از روستاهای شهرستان شوشتر در آب شرب مشکل دارند برخی از نقاط شهر شوشتر نیز این مشکل را دارد.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: پروژه‌هایی برای پایداری آب شروع شده بود اما به دلیل تخصیص ندادن اعتبارات راکد مانده‌اند. جلسات زیادی نیز برای حل مشکل آب شرب برگزار شده است و قول داده شد که ظرف یک تا دو ماه آینده مشکل آب حل شود و این پروژه‌ها توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی با تخصیص اعتبارات لازم، به زودی شروع می‌شوند و مشکل تعدادی از روستاهای شرق و غرب شعیبیه و میان آب حل خواهد شد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس ادامه داد: متاسفانه سازمان آب و برق استان، آنچنان که انتظار می‌رود برای خط انتقال آب شهر شوشتر همکاری لازم را نداشته است. در حالی که باید نسبت به وظیفه خود که آبرسانی است عمل کند و با توجه به اینکه وضعیت مالی این سازمان خیلی بهتر از آبفا است، بنابراین انتظار می‌رود کمک بیشتری برای تامین آب شرب مردم شهر شوشتر کند.

سادات ابراهیمی با اشاره به وضعیت پایداری آب شرب گتوند، عنوان کرد: برخی از روستاهای گتوند نیز مشکلات شدید آب شرب دارند اما نسبت به شوشتر تعداد بالا نیست.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا