انرژی

۲۱ درصد مشترکان برق خوزستان مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند

از ابتدای خردادماه که طرح پویش با انرژی پیاده‌سازی شد، ۲۱ درصد از مشترکان بخش خانگی خوزستان مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دادند و مشمول پاداش همکاری در مدیریت مصرف شدند.

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای پویش «با انرژی» و کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق مشترکان، اظهار کرد: دومین مرحله اهدا جوایز ۱۰۰ میلیون تومانی مدیریت مصرف برق در خوزستان انجام و این جوایز به برندگان شهرستان‌های ایذه و صیدون اهدا شد.

وی افزود: بر اساس قرعه‌کشی که انجام شد ۴ مشترک خوزستانی از شهرهای ایذه، صیدون و ماهشهر برنده یک میلیارد ریال شدند و طی مراسمی ویژه که با حضور مسئولان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد، به این مشترکان صرفه‌جو که با اجرای راهکارهای مدیریت مصرف، میزان مصرف برق خود را ١۵ درصد کاهش دادند و با کسب امتیازهای لازم حائز شرکت در نخستین قرعه‌کشی جوایز پویش«با انرژی» بودند و برنده شدند، جوایز ۱۰۰ میلیون تومانی اهدا شد.

خدری ادامه داد: همچنین فرایند انتخاب و اعلام اسامی برندگان جوایز ۱۰ میلیون تومانی در حال بررسی است. 

وی اضافه کرد: علاوه بر جوایز نقدی، از ابتدای خردادماه که این طرح پیاده‌سازی شد، ۲۱ درصد از مشترکان بخش خانگی مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دادند و مشمول پاداش همکاری در مدیریت مصرف شدند. 

خدری در خصوص مشمولان پاداش‌های مدیریت مصرف برق، گفت: از ۸۱۲ هزار و ۱۴۳ صورتحساب صادر شده، تعداد ۱۷۰ هزار و ۷۵۳ اشتراک مشمول پاداش تخفیف شدند و قبض برق ۱۰۷ هزار و ۲۹ اشتراک نیز صفر شده است.  

وی ادامه داد: در مراحل بعدی، جوایز بر اساس میزان صرفه‌جویی و امتیازی که مشترکان جمع‌آوری کرده‌اند، اعطا خواهد شد و فرصتی میسر شده است تا همه مشترکان از این پاداش‌ها بهره‌مند شوند.

بر اساس اعلام این شرکت در هفته جاری نیز قرعه‌کشی ۳ دستگاه خودروی اتومات و چندین جایزه ۱۰۰ و ۱۰ میلیون تومانی برای مشترکان خوش مصرف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا