ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

امسال هم بسته اینترنت رایگان به خبرنگاران ارائه می‌شود؟

همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرده است که بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران ارایه می‌دهد.

به گزارش آرمان اقتصادی، همزمان با ۱۷ مردادماه که روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک بسته اینترنتی رایگان را برای خبرنگاران در نظر می‌گیرد. امسال هم به رسم سال‌های گذشته این بسته اینترنتی هدیه به خبرنگاران ارائه می‌شود.  

در این راستا اپراتور اول تلفن همراه به تازگی اعلام کرده است در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار و ۱۹ مرداد سی‌امین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران، این اپراتور بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران کشور هدیه می‌دهد.

براساس اعلام اپراتور اول تلفن همراه، فعال شدن این بسته ۲۰۰ گیگابایتی یک‌ساله با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و بسته خبرنگارانی که هنوز بسته سال گذشته خود را کامل مصرف نکرده‌اند، پس از پایان مهلت زمانی یا اتمام حجم بسته فعال خواهد شد.

 گفتنی است سال گذشته خبرنگاران جهت دریافت بسته هدیه اینترنتی رایگان خود به مناسبت روز خبرنگار، با مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند می توانستند نسبت به ثبت نام و دریافت آن اقدام کنند.  

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا