انرژی

آب شرب ۴۵۵۰ نفر در شهر باغملک و روستای کلدوزخ ایذه پایدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با اقدامات صورت گرفته برای تداوم خدمات‌رسانی به مشترکین در شهرهای استان، ۴ هزار و ۵۵۰ نفر در شهر باغملک و روستای کلدوزخ ایذه از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار بهره‌مند شدند.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا در خصوص جزییات اقدامات انجام شده به منظور پایداری آب شرب مردم استان در تابستان سال جاری در شهر باغملک و روستای ایذه اظهار کرد: در باغملک با اصلاح خط اصلی انتقال آب شهر به طول ۱۰۰۰ متر، از میدان جانبازان به طرف پل درویشان حدود ۴۰۰۰ نفر از مردم شهر باغملک و شهرک درویشان از آب پایدار بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پروژه ۵ میلیارد تومان بوده است، افزود: با اجرای این پروژه اهالی شهرک درویشان باغملک و روستای چال محمدحسین از آب پایدار و بهداشتی و با کیفیت بهره‌مند شدند.

علیدادی در خصوص پایداری آب شرب روستای کلدوزخ ایذه عنوان کرد: با اجرای شبکه توزیع آب در ۹ خیابان روستای کلدوزخ ایذه ۵۵۰ نفر ساکن در این روستا از آب شرب بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در عملیات اجرای شبکه توزیع روستای کلدوزخ ایذه ۴ هزار متر شبکه توزیع و انشعابات آن با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان احداث شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا