بانکبانک و بیمه

تغییر ساعت کاری شعب بانک کارآفرین در ۱۵ استان

ساعت کاری شعب کاری شعب ۱۵ استان کشور در روز سه شنبه ۱۶مردادماه تغییر کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، بر اساس ابلاغ و اعلام کانون بانک‌های خصوصی کشور ،و با تداوم افزایش دمای هوا و ناترازی انرژی ساعت کاری شعب بانک کارآفرین در روز سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ به شرح ذیل اعلام می‌شود:

همچنین بخوانید

ساعت کار تمامی شعب مستقر در۱۵ استان تهران، اصفهان، البرز، قم، خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، کرمان، فارس، بوشهر، یزد، مرکزی، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه برای حضور کارکنان و ارائه خدکات به مشتریان محترم از ساعت ۰۶:۳۰ الی ۱۰:۰۰ خواهد بود.

گفتنی است؛ مطابق اطلاعیه های پیشین تمامی شعب استانهای مذکور پیش از ترک شعبه ، نسبت به کنترل کارتابل شعبه و تعیین وضعیت چکهای واگذاری از سوی سایر بانکها و حصول اطمینان از تعیین تکلیف کلیه چکهای موصوف (جهت پیشگیری از وصول خودکار) اقدام کنند.
همچنین با توجه به مشخص نبودن وضعیت سامانه سپام در روز مذکور، شعب می‌بایست در خصوص ضمانتنامه‌هایی که تاریخ سررسید آنها در روز سه‌شنبه مورخ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ بوده و لازم به تمدید است، با دریافت درخواست ذینفع نسبت به تمدید ضمانتنامه‌های مذکور اقدام کنند.
این گزارش تاکید می کند؛ ساعت کاری(ورود و خروج) همکاران ستادی کما فی‌السابق برقرار است. ساعت خاتمه خدمت همکاران دارای بیماران خاص در ساعت ۱۰:۰۰ امکان‌پذیر است.
لازم به ذکر است اگر در شعب شهرستان، ساعت کاری دیگری از طرف استانداری و یا سایر نهادهای ذیصلاح مقرر شود، شعب مذکور باید ضمن هماهنگی با مدیریت امور شعب مطابق ساعت یاد شده اقدام کنند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا