بورسبورس اوراق

درخواست تعریف خط اعتباری یا واریز حداقل ۵۰ همت برای حمایت از بازار سهام

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار از ارسال نامه درخواست تعریف خط اعتباری یا واریز حداقل ۵۰ همت، برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد و گفت: سازمان بورس در مکاتبه‌ای با وزیر امور اقتصادی و دارایی، پیشنهادهایی را برای حمایت از بازار ارسال و پیگیر اجرایی و عملیاتی شدن پیشنهادهای مذکور شد.

قادر معصومی خانقاه

قادر معصومی خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) گفت: با توجه به بروز شرایط هیجانی در بازار سهام متأثر از احتمال رویدادهای منطقه‌ای، سازمان بورس در مکاتبه‌ای با وزیر امور اقتصادی و دارایی، به عنوان رئیس شورای عالی بورس و اوراق بهادار، پیشنهادهایی را برای حمایت از بازار سهام ارسال و پیگیر اجرایی و عملیاتی شدن پیشنهادهای مذکور شد.
به گفته معصومی، این نامه و پیشنهادهای مطرح درآن، با هدف برآورد نیاز بازار سرمایه به اقدامات حمایتی و تشریح کمیت و کیفیت این اقدامات، در هر یک سناریوهای احتمالی، همچنین تنویر ذهن مسئولان ذی ربط نسبت به موضوعات مبتلابه بازارسرمایه تدوین و ارسال شده است.
او مهم ترین درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار را واریز وجه یا تعریف خط اعتباری حداقل ۵۰ همتی برای بازار سرمایه اعلام کرد و گفت: در این نامه خواستار همکاری همه مسئولان، نهادها و سازمان‌های درگیر در این تصمیم‌گیری شده ایم.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا