اقتصاد کلان

معرفی فناوری های نوین مزیت نمایشگاه شانزدهم صنعت مالی 

مدیرعامل شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی بانک تجارت گفت: نمایشگاه صنعت مالی فرصتی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌آورد تا اشخاص بدون واسطه با مدیران مربوطه به گفت‌وگو بپردازند، همچنین این موضوع  می‌تواند موجب افزایش سطح اعتماد سهامداران و سرمایه‌گذاران به ویژه در حوزه بورس و بیمه شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، احسان رضا پور مدیرعامل شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی بانک تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با مزیت برگزاری نمایشگاه صنعت مالی در ایران اظهار کرد: با توجه به آنکه در حال حاضر شاهد رشد و توسعه تکنولوژی‌های مربوط به فین تک ها در صنعت مالی هستیم برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه می‌تواند موجب آشنایی مخاطبان این شرکت‌ها با فناوری‌های مالی شود.

همچنین بخوانید

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های صنعت مالی می‌تواند موجب آن شود تا مسئولان و سیاستگذاران از نزدیک در جریان چالش‌های بنگاه‌های مالی و پولی قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی بانک تجارت در ادامه بیان کرد: طی سال‌های اخیر شاهد حضور نهادهای مالی جدید در حوزه  کارگزارها، سبدگردان ها و غیره بودیم که این شرکت‌ها به نوبه خود سعی کردند تکنولوژی های جدیدی را ارائه دهند پس در اصل می‌توان گفت نمایشگاه صنعت مالی فرصت بسیار مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران است.

رضاپور در رابطه با اینکه برگزاری صنعت مالی چه تاثیری می‌تواند به لحاظ کمی و کیفی بر کارکرد شرکت‌ها داشته باشد، خاطر نشان کرد: ارائه دهندگان خدمات مالی ممکن است گاهی خودشان از دستاوردهایی که توسط شرکت‌های رقیب ارائه می‌شود اطلاع کافی نداشته باشند در حالی که نمایشگاه می‌تواند فرصت خوبی را برای اخذ اطلاعات لازم فراهم آورد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه صنعت مالی فرصتی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌آورد تا اشخاص بدون واسطه با مدیران مربوطه به گفت‌وگو بپردازند، همچنین این موضوع  می‌تواند موجب افزایش سطح اعتماد سهامداران و سرمایه‌گذاران به ویژه در حوزه بورس و بیمه شود.

مدیرعامل شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی بانک تجارت در پایان گفت : انتظار می‌رود در شانزدهمین دوره از نمایشگاه صنعت مالی باتوجه به بلوغ یافتن این رویداد شاهد  افزایش حضور شرکت‌ها و نهادهای پولی و مالی و همچنین استقبال سهامداران و سرمایه‌گذاران باشیم.

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا