ارتباطات و فناوري اطلاعات

اعلام بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه اربعین ۱۴۰۳

اپراتور اول با هدف همراهی هر چه بیشتر زائران حسینی در کشور عراق، بسته‌های ویژه رومینگ اربعینی خود را معرفی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی، ضمن معرفی بسته های رومینگ ویژه پیاده روی اربعین، تعرفه ویژه (کاهش یافته) رومینگ عراق شامل «مکالمه»، «پیامک» و «اینترنت همراه» مشترکان خود را اعلام کرد.

*نرخ‌های رومینگ آزاد (بدون استفاده از بسته)

بر این اساس از روز سه شنبه ۱۶ مرداد (اول صفر)، تعرفه هر دقیقه مکالمه خروجی ۱۸۰۰۰ تومان، هر دقیقه مکالمه دریافتی ۱۵۰۰۰ تومان، ارسال هر عدد پیامک به شماره های ایرانی ۳۰۰۰ تومان و هر مگابایت استفاده از اینترنت همراه ۳۰۰ تومان محاسبه می شود که در تمامی موارد نسبت به متوسط تعرفه کمپین عرفه تا اربعین با کشور عراق تخفیف داده شده است.

 

*بسته‌های رومینگ ویژه اربعین ۱۴۰۳

همراه اول به تمامی مشترکان خود که قصد عزیمت به کشور عراق در بازه زمانی مذکور را دارند، توصیه کرده که از بسته های ویژه اربعین که مقرون به صرفه تر از تعرفه های عادی و خرید سیمکارت های عراقی به مناسبت این ایام است، استفاده کنند.

 

**بسته‌های ویژه رومینگ اربعین

در بخش بسته های کم حجم، چهار بسته «۳۰۰ مگابایت اینترنت ۷ روزه»، «یک گیگابایت اینترنت ۷ روزه»، «۲ گیگابایت اینترنت ۱۴ روزه به همراه ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک هدیه» و «۱۵ دقیقه مکالمه ۷ روزه به همراه ۴۵ پیامک هدیه» در نظر گرفته شده است.

قیمت چهار بسته ویژه مذکور به ترتیب ۴۵، ۱۰۰، ۲۹۰ و ۱۲۰ هزار تومان است.

 

**بسته‌های رومینگ عراق ویژه مشترکین پر مصرف

برای زائران پرمصرف نیز دو بسته «اینترنت نامحدود ۷ روزه به همراه ۱۵ دقیقه مکالمه هدیه» و «۵ گیگابایت اینترنت بین المللی ۱۴ روزه» تدارک دیده شده است.

قیمت دو بسته پر حجم مذکور نیز به ترتیب ۴۹۰ و ۳۹۰ هزار تومان است.

 

*شیوه خرید و فعالسازی بسته‌های ویژه رومینگ اربعین

نحوه خریداری بسته های ویژه اربعین برای تمامی زائران و مسافران عراق در ایام اجرای این پویش، به شش روش مراجعه به فروشگاه همراه اول به نشانی Shop.mci.ir، اپلیکیشن همراه من، اپلیکیشن ستاره اول، شماره گیری ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ مربع، مراجعه به دفاتر همراه اول یا شماره گیری ستاره یک مربع است.

*مزایای استفاده از سیمکارت همراه اول در ایام اربعین

اپراتور اول تلفن همراه کشور با بیش از ۲۰۰ اپراتور خارجی در ۱۱۲ کشور جهان قرارداد دارد و به تمامی زائران اربعین و مسافران عراق که قصد دارند با سیمکارت همراه اول خود به این کشور سفر کنند پیشنهاد داده است که در بازه زمانی اجرای این کمپین، پیش از خروج از کشور یا در حین سفر خود از بسته های ویژه و مقرون به صرفه همراه اول استفاده کنند.

ضمن اینکه با همراه داشتن سیمکارت ایرانی و فعال کردن سرویس رومینگ با شماره گیری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۱ مربع دسترسی به وب سایت ها، اپلیکیشن ها و بانک های ایرانی و انجام عملیات بانکی برای زائران به آسانی فراهم خواهد بود.

همچنین دسترسی رایگان (حتی در عراق با رومینگ همراه اول) به اپلیکیشن همراه اول (همراه من)، وب سایت و فروشگاه آنلاین همراه اول، جهت خرید شارژ و پرداخت قبوض و وصول میاندوره در اختیار زائران است. گفتنی است روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه نداشته و دریافت پیامک حتی رمز دوم بانکی نیز رایگان است.

 

*چگونگی اتصال به شبکه اپراتورهای عراقی با سیمکارت همراه اول

تمامی بسته های طراحی شده، قابلیت استفاده بر روی شبکه هر سه اپراتور عراقی زین (Zain)، آسیاسل (Asiacell) و کورک (Korek) را دارد و با توجه به ارزان تر بودن قیمت خدمات همراه اول نسبت به سیمکارت اپراتورهای عراقی و عدم نیاز به استفاده از ارز برای خرید سیمکارت ایرانی، زائران ایرانی نسبت به امر برقراری ارتباطات خود دغدغه نخواهند داشت.

در صورت عدم اتصال خودکار به شبکه اپراتورهای عراقی، تمامی متقاضیان استفاده از سرویس رومینگ می توانند با ورود به منوی تنظیمات گوشی خود و انتخاب بخش تنظیمات شبکه، وارد مرحله انتخاب دستی اپراتور موردنظر شوند.

در پایان لازم است تمامی مشترکان همراه اول که از سرویس رومینگ استفاده می کنند، توجه داشته باشند که روشن کردن گوشی و دریافت پیامک در کشور مقصد هیچگونه هزینه ای برای آنان ندارد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا