بانکبانک و بیمه

ارایه خدمات رفاهی و درمانی ویژه‌ برای همکاران شاغل و بازنشسته بانک مسکن

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در نشست صمیمانه با بازنشستگان، بر لزوم توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی برای همکاران شاغل و بازنشسته و برنامه‌ریزی جهت دریافت خدمات درمانی ویژه از مراکز درمانی تراز اول کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر حسینی در این دیدار، ضمن گفتگو و تبادل نظر با همکاران بازنشسته و پیشکسوت بانک و استماع نظرات، پیشنهادها و دغدغه‌های ایشان، دستور بررسی و پیگیری موارد مطروحه را به صورت فوری در جلسه صادر کرد.

دکتر حسینی ضمن ابراز خرسندی از ملاقات پیشکسوتان در خانه دوم خود، بر اهتمام ویژه مجموعه بانک مسکن در جهت رفع سریع نیازهای بازنشستگان تاکید کرد و افزود: در جلسات متعدد با نمایندگان محترم بازنشستگان و به ویژه هیات مدیره محترم کانون بازنشستگان بانک، بسیاری از موارد و درخواست‌های مطرح شده، مورد بررسی قرار گرفته است اما به منظور حفظ تعامل و ارتباط با بازنشستگان عزیز به عنوان سرمایه های گرانقدر بانک مسکن و استفاده از تجارب و دانش ارزشمند آنها و بررسی موضوعات جدید، ضروری است که جلساتی به صورت ماهانه با نمایندگان محترم بازنشستگان داشته باشم و ان شاءالله که خود نمایندگان نیز پیگیر برگزاری این جلسات باشند.

تاکید بر اجرای مصوبات شورای عالی بانک‌ها در بانک مسکن

دکتر حسینی افزود: هدف ما در بانک مسکن؛ خدمتگزاری به همه مردم شریف ایران اسلامی است و صد البته این نگاه در حوزه رسیدگی به مسائل معیشتی و پرداختی همکاران شاغل و بازنشسته نیز وجود دارد. از اینرو بانک مسکن به عنوان یک بانک مردمی و قانون مدار، تمام مصوبات شورای عالی بانک‌ها در حوزه های معیشتی و مناسبت ها را به طور کامل اجرا می کند و در عین حال از همه بازنشستگان عزیز خواهش می کنم که به عنوان یک بازوی مشورتی قوی، ما را در پیشبرد بهتر امور معیشتی و ارتقاء عملکرد بانک کمک نمایند.

وی بر لزوم تعیین دقیق حقوق همکاران و شفافیت در عملکرد صندوق‌های بانک به ویژه صندوق رفاه کارکنان و تامین ‌آتیه تاکید کرد و گفت: دستورات صریحی به مدیران صندوق‌ها ابلاغ کرده‌ایم که محوریت آن ها شامل: لزوم رعایت اصل شفافیت و ارائه گزارش عملکرد ماهانه، پاسخگویی به همکاران محترم؛ نظارت‌پذیری، بازدهی و کارآمدی بالاست.

تشکیل کارگروه رسیدگی به صندوق های رفاهی کارکنان

مدیرعامل بانک مسکن گفت: برای احقاق حقوق همکاران شاغل و بازنشسته، کارگروهی متشکل از همکاران حوزه‌های نظارتی، فنی، مالی و حقوقی شامل: معاونت منابع انسانی، مدیریت امور حراست، ادارات کل بازرسی، مهندسی مالی، حسابرسی داخلی و رفاه و همچنین بازرس ویژه مدیرعامل تشکیل شده و ابهامات صندوق رفاه کارکنان در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت و گزارش مربوط به روش‌های محاسباتی مبتنی بر قانون و سایر موارد نیز در جلسه هیات مدیره بانک به تصویب رسیده و در ادامه و در حال حاضر هم مسائل حقوقی، فنی و محاسباتی صندوق تامین آتیه در دست بررسی است. بنابراین تمامی حقوق همکاران عزیز شاغل و بازنشسته بانک مسکن محفوظ است. اما لازم است که به منظور رصد و اطلاع از فرآیند انجام امور، نماینده محترم کانون بازنشستگان بانک نیز به صورت فعال در جلسات کارگروه بررسی صندوق تامین آتیه شرکت نمایند و پل ارتباطی ما با بازنشستگان عزیز باشند.

خدمات درمانی شایسته برای همکاران بانک مسکن

دکتر حسینی مدیرعامل بانک مسکن در بخشی دیگری از سخنان خود به دغدغه‌های حوزه سلامت بازنشستگان پرداخت و گفت: ما به دنبال توسعه و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات درمانی ارایه شده به همکاران شاغل و بازنشسته در بانک مسکن هستیم تا ایشان در هنگام مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی درجه یک کشور، بدون نیاز به معرفی‌نامه از اداره کل رفاه ، خدمات درمانی شایسته مورد نیاز خود را دریافت نمایند و هیچ دغدغه‌ ای جز سلامت خود و خانواده های محترم شان نداشته باشند.

دکتر حسینی افزود: در این راستا تفاهم نامه ای با مرکز فوق تخصصی سرطان برکت به عنوان معتبرترین و برجسته‌ترین مرکز تخصصی در حوزه پیشگیری و درمان سرطان در کشور منعقد کرده ایم که بر اساس آن، از هم‌اکنون همه اعضا و خانواده های محترم کارکنان و بازنشستگان بانک مسکن می‌توانند در تمامی مراحل از پیشگیری تا درمان به این مرکز مراجعه کنند.

دکتر حسینی با اشاره به اینکه نوسازی اماکن رفاهی و رفع مشکلات ساختمانی و رفاهی با سرعت در حال انجام است؛ گفت: رعایت قوانین و مقررات و ارایه ظرفیت یکسان برای همه همکاران عزیز در استفاده از تمامی اماکن رفاهی بانک همیشه مورد تاکید بوده است.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین از امضای قرارداد همکاری با فروشگاه ها و شرکت‌های بزرگی نظیر: دیجی‌کالا، سرای ایرانی و … برای افزایش قدرت خرید خانواده محترم و بزرگ بانک مسکن خبر داد و در خصوص تداوم بهبود شرایط معیشتی و رفاهی همکاران و بازنشستگان عزیز بانک، اظهار امیدواری کرد.

لازم به ذکر است که نشست صمیمی مدیرعامل بانک با همکاران بازنشسته در سالن اجتماعات شهید سلیمانی بانک مسکن برگزار و مورد استقبال و تشویق های مکرر عزیزان مذکور قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا