ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

«ایکس» به راه اندازی سرویس پرداخت نزدیک شد

شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق)، در راه اندازی سرویس پرداخت، پیشرفت هایی داشته و به برنامه ایلان ماسک برای تبدیل این برنامه به «اپلیکیشن همه منظوره»، نزدیک شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، طبق یافته‌های اخیر نیما اوجی، محقق اپلیکیشن، این شرکت در حال کار بر روی افزودن دکمه «پرداخت‌ها» به نوار پیمایش در زیر تَب یا برگه بوکمارک‌ها است. اوجی، که دیروز این کشف را انجام داد، به پایگاه فناوری تِک کرانچ گفت: ارجاعاتی برای ویژگی‌های پرداخت جدید، مانند تراکنش‌ها، موجودی و انتقال، پیدا کرده است.

همچنین بخوانید

زمانی که ایلان ماسک، این اپلیکیشن شبکه اجتماعی را که در آن هنگام، «توییتر» نامیده بود، خریداری کرد، پلتفرمی را در نظر داشت که در آن کاربران می‌توانند پول را در حساب‌های «ایکس»  خود ذخیره کنند، پرداخت‌هایی را برای سایر کاربران انجام دهند و به طور بالقوه به حساب‌های بازار مالی پر بازده، دسترسی داشته باشند.

جدیدترین یافته‌ها نشان می‌دهد راه اندازی یک سرویس پرداخت، احتمالا به زودی انجام خواهد شد که مطابق با تاریخ هدف گذاری شده توسط ماسک در اواسط سال ۲۰۲۴ است.

به علاوه، این شرکت در کسب مجوزهای انتقال پول پیشرفت کرده است که به «ایکس» امکان می‌دهد در انتقال پول در آمریکا، فعالیت کند. شرکت «ایکس پیمنت» که زیرمجموعه شرکت «ایکس» است، هفته گذشته، در داکوتای شمالی مجوز دریافت کرد و تعداد کل ایالت هایی را که به این شرکت مجوز داده اند، به ۳۳ ایالت رساند. مجوز انتقال پول توسط «ایکس» در ژوئیه، در آلاباما، کالیفرنیا و ناحیه کلمبیا، تائید شد. سایر ایالت های صادرکننده مجوز شامل ایلینوی، لوئیزیانا، نبراسکا، نیومکزیکو، کارولینای شمالی، اوهایو، اورگان، کارولینای جنوبی، تنسی، یوتا، ویرجینیا و ویرجینیای غربی هستند.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، با توجه به اینکه «ایکس» در کسب درآمد از طریق تبلیغات با چالش هایی مواجه است، راه اندازی خدمات پرداخت، تلاشی برای ایجاد یک منبع درآمد جایگزین است. این شرکت روز سه‌شنبه، یک شکایت ضد انحصارطلبی علیه گروه‌های تبلیغاتی به دلیل تحریم تبلیغاتی که به زیان مالی قابل توجهی برای «ایکس» منجر  شد، تنظیم کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا