بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به اصحاب رسانه و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

متن کامل پیام دکتر جواد شکرخواه به شرح ذیل است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
« ن والقلم و ما یسطرون«
روز خبرنگار، یادآور زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های خالصانه اصحاب رسانه و فرصتی است گران‌بها برای پاسداشت مقام رفیع مجاهدانی که همواره به‌مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف، پرچم آگاهی و امید را برافراشته‌اند.
بی‌شک، رسیدن به اوج پیشرفت، عزت و سعادت ملی و همچنین حفاظت از منافع و مصالح مردمی و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، تنها از مسیر حق‌جویی، صداقت و کوشش‌های بی‌وقفه در عرصه‌ی آگاهی بخشی ممکن خواهد بود.
تلاقی ۱۷ مرداد امسال با ماه صفر، یادآور روایتی صادقانه و خالصانه، آگاهی‌بخش و ماندگار بزرگ پیام‌آور قیام کربلا و تبیین‌کننده عظمت عاشورا، حضرت زینب (س) است. حضرت زینب (س) پیام آور بزرگ عاشورا در تاریخ نشان داد که می‌توان با اطلاع‌رسانی دقیق، درست و رسا، کاری بزرگ و نقشی ماندگار در عرصه اطلاع‌رسانی به وجود آورد و یقیناً شخصیت حضرت زینب (سلام‌الله علیها) الگویی کامل و ارزشمند از یک پیام‌آور واقعی است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و سید شهیدان اهل‌قلم سید مرتضی آوینی، هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به‌تمامی خبرنگاران صدیق و کوشا تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی و تعامل سازنده شما اصحاب رسانه و خبرنگاران گرامی در تولید و انعکاس اخبار و گزارش‌هایی که ترسیم‌کننده خدمات و دستاوردهای بانک پارسیان است، تشکر و قدردانی می‌نمایم.
خبرنگاران می‌توانند با آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی و انعکاس دستاوردها و تجارب موفق سازمان‌ها و نهادها، نقش مهمی در تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در جهش تولید، در سال جاری که رهبر معظم انقلاب آن را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، ایفا نمایند و در مقابل، جهادگران نظام بانکی نیز با فراهم نمودن زمینه‌های مشارکت مردمی و تأمین مالی نظام تولید و هدایت نقدینگی در جهت منافع عمومی اقتصاد، انشالله قادر خواهند بود گام‌های مؤثری در تحقق شعار سال بردارند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا