بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، علیرضا ماهیار به مناسبت هفدهم مردادماه در پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

 در متن پیام مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک آمده است:

تحولات نوظهور در عرصه خبرنگاری در سال‌های اخیر شاید بیش از پیش نمایان شده، هوش مصنوعی و پلتفرمی شدن تولید و انتشار خبر تحول بزرگی را در این عرصه ایجاد کرده است.

ابزار‌های نوآورانه پتانسیل ایجاد انقلابی را در نحوه دسترسی، درک و تعامل ما با اخبار را ایجاد کرده و چت بات‌ها نیز سبب پررنگ‌تر شدن نقش عاملان غیرانسانی در تولید خبر شده‌اند، اما نکته قابل تامل در این میان نبود پایه‌های اصلی خبرنگاری مانند تعاملات انسانی، کسب اعتماد افراد، ایجاد ارتباط، پیوند و بهره گیری از اصول اصلی خبرنگاری در این ابزار‌های نوین است.

اهمیت عامل انسانی و پایبندی به اصول خبرنگاری علی رغم این تحولات نوآورانه درعرصه خبر، همچنان جایگاه ارزشمند خبرنگاران را یادآور می‌شود.

خبرنگارانی که متعهدانه رسالت خویش را در آگاهی و اطلاع رسانی جامعه بنا نهاده اند و تعهد خالصانه در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه را دنبال می‌کنند.

به بهانه روز هفدهم مرداد ماه که مزین به نام راویان صدیق خبر است، برای تلاش گران این عرصه آرزوی صحت و موفقیت از درگاه خداوند سبحان را دارم.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا