ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بسته اینترنت رایگان برای خبرنگاران فعال شد

همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرد که بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران ارائه و فعال شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، همزمان با ۱۷ مردادماه که روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک بسته اینترنتی رایگان را برای خبرنگاران در نظر می‌گیرد. امسال هم به رسم سال‌های گذشته این بسته اینترنتی هدیه به خبرنگاران ارائه می‌شود.  

طی روز های گذشته اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرد در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار و ۱۹ مرداد سی‌امین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران، این اپراتور بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران کشور هدیه می‌دهد.   فعال شدن این بسته ۲۰۰ گیگابایتی یک‌ساله با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و بسته خبرنگارانی که هنوز بسته سال گذشته خود را کامل مصرف نکرده‌اند، پس از پایان مهلت زمانی یا اتمام حجم بسته فعال خواهد شد.  

حال با گذشت چند روز اپراتور دوم تلفن همراه هم امروز از فعال سازی بسته اینترنت هدیه یکساله با حجم ۲۰۰ گیگ، به مناسبت روز خبرنگار از سوی این اپراتور خبر داد.  این هدیه که یک بسته ۲۰۰ گیگابایتی و با اعتبار یک ساله است، از روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ و همزمان با روز خبرنگار، بر مبنای فهرست شماره‌های ایرانسلی اعلام شده توسط خبرنگاران و به روال سال گذشته، فعال شده است.

خبرنگارانی که این بسته روی شماره آنها فعال شده است، پیامک اطلاع‌رسانی «خبرنگار ارجمند، با سلام و احترام؛ ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار، به همین مناسبت، بسته هدیه اینترنت همراه ۲۰۰ گیگابایتی یک ساله، بر اساس فهرست ارسالی رگولاتوری، برای شما فعال شد.» را دریافت می کنند.  

مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری اپراتور دوم تلفن همراه(ایرانسل) می‌توانند برای اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه، علاوه بر نسخه وب و اپلیکیشن آن را، از طریق شماره‌گیری کد #۴*۱*۵۵۵*، وضعیت بسته‌های خود را مشاهده کنند. همچنین مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند باقیمانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت را با شماره‌گیری کد #۱۰۱۴۱*، مشاهده کنند.  

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا