بانکبانک و بیمه

همه شهدای والامقام؛ مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند/ نامگذاری روز شهادت صارمی به عنوان روز خبرنگار؛ مایه فخر و مباهات اصحاب رسانه است

دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با حضور در منزل شهید محمود صارمی و در دیدار با همسر معزز این شهید بزرگوار، به مقام شامخ شهدای رسانه ادای احترام کرد.
به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ دکتر سید عباس حسینی در این دیدار، شهید محمود صارمی را افتخار کشور در عرصه اطلاع‌رسانی و خبر توصیف کرد و افزود: همه شهدای والامقام؛ مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند و نامگذاری روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار؛ مایه فخر و مباهات اصحاب رسانه است. شهید عالیقدر صارمی تا آخرین لحظات حیات پربرکت خود در ایفای رسالت خویش، تلاشی ماندگار انجام داد و کوشید تا با دقت نظر، اخبار و اطلاعات کشور بحران زده افغانستان را منتشر و به جهان مخابره کند.

وی با اشاره به حضور فعال شهید صارمی در دانشگاه و دوران دفاع مقدس، مسئولیت پذیری و توانمندیهای این شهید بزرگوار را در دوره های مختلف زندگی ستودنی خواند.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به مسئولیت شناسی شهید صارمی خاطر نشان کرد: خبرنگاری؛ حرفه ای پرمخاطره و وظیفه و مسئولیتی گرانقدر و خطیر است که فقط افراد متعهد، توانمند و عاشق از عهده چنین کار بزرگی برمی آیند و از اینرو تکریم خبرنگاران و کمک به تسهیل فعالیتهای این بزرگمردان بر همه ما فرض است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه اصحاب رسانه، دغدغه مردم است و آنها صادقانه در این راه تلاش می کنند؛ گفت: بانک مسکن نیز با همه توان خود در مسیر خدمتگزاری و رفع دغدغه های مردم در حوزه تامین مسکن می کوشد و در تعامل صمیمانه و نزدیک با اصحاب رسانه و استفاده از دانش و ظرفیت های رسانه ای کشور برای انتقال اخبار، گزارش پیشرفت امور و تلاش های صورت گرفته به مردم استفاده می کند.

دکتر حسینی افزود: انعکاس دغدغه ها و اولویت های مدنظر مردم از طریق رسانه ها موجب شناسایی نیازهای آنها توسط بانک و در نتیجه تدوین سیاست هایی متناسب با آن نیازها در بخش های مختلف (بویژه بخش اعتباری) و تسهیل در ارائه خدمت به مشتریان عزیز بانک مسکن می شود.

وی یادآور شد: بانک مسکن در راستای ایفای رسالت خود به تبلیغ، ترویج و گسترش معماری اصیل ایرانی- اسلامی پرداخته است و از سازندگانی که از این الگو در ساخت و ساز استفاده می کنند؛ با ارایه تسهیلات بیشتر حمایت می کند.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان این مطلب که بیش از ۹۲ درصد تسهیلات پرداختی به بخش مسکن اختصاص دارد؛ افزود: بانک مسکن از این حوزه فراتر رفته و به عنوان اولین بانک در نظام بانکی کشور وارد عرصه شهرسازی و تمدن سازی شده است.

دکتر حسینی خاطرنشان کرد: بانک مسکن؛ تنها بانکی است که از شعار قرآنی برخوردار است و با حمایت از معماری ایرانی- اسلامی و ساخت و ساز صنعتی، تلاش می کند تا نقش مهمی در ایجاد، حفظ و افزایش آرامش در خانواده های ایرانی بویژه زوج های جوان ایفا کند.

در ادامه این دیدار، همسر شهید محمود صارمی؛ ضمن اشاره به خاطره خوب خانواده شهید از نحوه خانه دار شدن خود با استفاده از تسهیلات بانک مسکن، اقدامات و تلاش های بانک مسکن در تأمین مسکن مردم و به ویژه جوانان را قابل تحسین عنوان کرد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا