بانکبانک و بیمه

اعزام خودپردازهای سیار بانک سینا به مرزهای غربی کشور برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

در راستای ارائه خدمات بانکی هرچه مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی، سه دستگاه کامیونت حاوی خودپرداز‌های سیار بانک سینا به مرزهای غربی کشور اعزام شدند.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک سینا، در این مراسم که با حضور قائم‌مقام مدیرعامل، اعضای هیئت عامل و مدیران بانک سینا برگزار شد، با هدف ارائه خدمات بانکی به زائرین اربعین حسینی سه دستگاه کامیونت حاوی خودپردازهای سیار بانک سینا برای استقرار در مرزهای شلمچه، خسروی و مهران اعزام شد.

بر این اساس، هر کدام از کامیونت‌های اعزام‌شده حاوی دو دستگاه خودپرداز و یک دستگاه کش‌لس است و کلیه هموطنان و زائران با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، از طریق این دستگاه‌ها می‌توانند خدمات بانکی مختلف اعم از برداشت‌وجه، انتقال وجه، خرید شارژ و…. را به آسانی دریافت کنند.

همچنین دو دستگاه خودپرداز دیگر بانک سینا نیز با استقرار در موکب‌های بنیاد مستضعفان در پایانه‌های مرزی تمرچین و چذابه، خدمات بانکی مورد نیاز هموطنان را ارائه خواهند کرد.

گفتنی است به منظور رفاه حال هموطنان، این دستگاه‌ها از بیستم مردادماه جاری تا نیمه شهریورماه امسال مصادف با پایان ماه صفر در مرزهای یاد شده مستقر خواهند بود و با پشتیبانی بانک سینا به‌صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات مالی و بانکی به زائران اربعین حسینی می‌پردازند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا