اقتصاد کلان

استقبال از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه رمز ارز در نمایشگاه صنعت مالی

دومین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، با استقبال بازدیدکنندگان از دستاوردهای بخش‌های مختلف صنعت مالی حاضر در نمایشگاه در حال برگزرای است.

به گزارش آرمان اقتصادی، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین رویداد حوزه مالی، سرمایه‌گذاری و فناوری‌های مالی کشور امروز ۲۰ مرداد ماه در حالی به دومین روز کاری خود ادامه می‌دهد که با استقبال بازدیدکنندگان از دستاوردهای مختلف صنعت مالی کشور از جمله حوزهای بانکی، بیمه، بازار سرمایه و شرکت‌های دانش‌بنیان مالی در حوزه مبادلات رمز ارز، روبرو شد.

حضور چشم‌گیر پلتفروم‌های مبادله رمز ارز

در دومین روز از این نمایشگاه، تمرکز بازدیدکنندگان بیشتر بر بازدید از شرکت‌های دانش بنیان حوزه مالی و شرکت‌های سرمایه گذاری حوزه‌های تجارت و ارزهای دیجیتال بود که نشان از علاقه و تمایل بازدیدکنندگان به شناخت و آگاهی این حوزه‌ها دارد.

حضور شرکت‌های دانش بنیان مبادلات رمز ارز و استقبال عموم بازدیدکنندگان از این بخش‌ها، بی شک نقطه عطفی در گسترش بستر بازارهای مالی و سرمایه گذاری است، چراکه بسیاری از علاقه مندان به مبادله و خرید و فروش رمز ارز در سال‌های گذشته مجبور به مراجعه به صرافی‌ها بوده که این صرافی‌ها نیز به علت مشکلات تحریمی، ممکن بود در گذر زمان با مشکلاتی روبرو شوند.

استقبال از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه رمز ارز در نمایشگاه صنعت مالی

امروز این شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مبادلات رمز ارز، بستری تحریم ناپذیر را به عموم ارائه می‌دهند و از آنجایی که تمایل جامعه امروز در حال چرخش به سمت سرمایه گذاری در بخش مبادلات رمز ارزها و ارزهای دیجیتال است، بی شک حرکت شرکت‌های مالی و دانش بنیان ملی هم راستا با تحولات مالی جهانی و بین‌المللی در حوزه رمز ارز می‌تواند این حوزه را بروزرسانی کرده تا از تحولات روز بین‌الملل جا نماند.

معرفی خدمات جدید صنعت بانک و بیمه

در طرف دیگر، حضور فعال و چشم‌گیر بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای در این نمایشگاه با ارائه آخرین دستاوردهای این دو بخش همراه بود. شرکت‌های بیمه‌ای در این دوره از نمایشگاه، جدیدترین دستاوردها و قراردادهای بیمه‌ای، مدل‌های بروز شده بازار بیمه و همچنین پلتفرم‌های صنعت بیمه در حوزه بیمه‌های نوآور و غیر حضوری را به بازدیدکنندگان معرفی کردند.

استقبال از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه رمز ارز در نمایشگاه صنعت مالی

بانک‌ها نیز با آخرین نسخه‌های فن‌آوری در شبکه بانکی ویژه خود، در این نمایشگاه با یکدیگر در حال رقابت هستند؛ به طوری که ارائه خدمات در راستای دستاوردهای مربوط به بانکداری الکترونیکی به خوبی قابل مشاهده بود.

گفتنی است؛ این نمایشگاه، فرصت بسیار مناسبی برای علاقه مندان به حوزه‌های صنعت مالی است که از دیروز (۱۹ مرداد ماه) آغاز و تا روز دوشنبه (۲۲ مرداد ماه) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا