ارتباطات و فناوري اطلاعاتبورس

میزبانی همراه اول از مدیران بانکی در نمایشگاه صنعت مالی ایران

همراه اول در دومین روز از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه میزبان مدیران بانک‌های پارسیان، صادرات، آینده، سپه، تجارت، پست بانک و قرض الحسنه مهر ایران بود.

به گزارش آرمان اقتصادی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در جریان دومین روز از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه)، مدیران عامل و ارشد بانک های پارسیان، صادرات، آینده، سپه، تجارت، پست بانک و قرض الحسنه مهر ایران با حضور در غرفه همراه اول، ضمن بازدید از سرویس های اپراتور اول تلفن همراه به گفتگو با مدیران این اپراتور نشستند.

گروه همراه اول با حضور در سالن ۷ نمایشگاه بین المللی تهران، اقدام به ارائه سرویس های «اپراتور خدمات بانکی»، «API Console»، «کیف پول فراگیر و اپلیکیشن اوانو»، «آی بیمه»، «خدمات ابر اول» و «شعبه متصل-Connected branch» کرده است.

معرفی و ارائه شبکه اختصاصی امن همراه یا همان سرویس  APNبه عنوان راهکاری نوین برای ایجاد یک شبکه داخلی منعطف با نودهای متحرک در سراسر کشور، از جمله دیگر سرویس های ارائه در این نمایشگاه است.

با استفاده از سرویس APN همراه اول، سازمان ها می توانند اجزا متحرک و غیر متمرکز خود را به آسانی در شبکه داخلی سازمان تعریف کرده و به ارتباط و تبادل اطلاعات میان کارکنان، تجهیزات و سرورها در هر نقطه جغرافیایی بپردازند.

لازم به ذکر است در جریان بازدیدهای مدیران بانکی، شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک صادرات تفاهم نامه توسعه همکاری و افزایش تعاملات فی ما بین نیز تبادل کردند.

همراه اول تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا