بانکبانک و بیمه

تکذیبیه بانک توسعه تعاون در پی انتشار مطالب کذب

بانک توسعه تعاون در پی انتشار مطالب نادرست تکذیبیه صادر نمود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون، چندی پیش، کلیپی توهین آمیز،متضمن برخی اتهامات و حاوی الفاظی ناشایست در خصوص بانک توسعه تعاون در فضای مجازی و برخی شبکه های اجتماعی منتشر شد که در همان مقطع در راستای تنویر افکار عمومی پاسخی مبسوط پیرامون آن منتشر گردید. اخیرا و در فضای جدید سیاسی کشور برخی فرصت طلبان مجددا به انتشار این کلیپ روی آورده اند.
در این خصوص مجددا ضمن تکذیب ادعای مطرح شده پیرامون استفاده مدیرعامل بانک از سفارش‌های غذایی مطروحه ، تاکید می گردد که تامین و طبخ غذای مهمانان حوزه مدیرعامل همچون سایر همکاران از سوی شرکت خدمات بانک انجام می شود .البته،پیش از این در خصوص برخی سفارش‌های خاص به برخی رستورانها از سوی احدی از مدیران،برخورد لازم و اقدام ویژه برای جلوگیری از تداوم آن ازسوی مدیرعامل بانک صورت گرفته است. عجب اینکه تهیه کننده کلیپ مذکور ،انگشت اتهام را بسوی کسی می گیرد که در جایگاه مدیرعاملی بانک توسعه تعاون ،تلاش ویژه ای صرف مبارزه با ویژه خواری ها و سوء استفاده هایی اینچنین نموده و دست کسانی را که در پی کسب منافع نابجا از بیت المال بوده اند کوتاه کرده است !
فی الجمله ، بررسی کلیپ مذکور بعنوان محصولی فاقد وثاقت، نشان می دهد که سازنده بواسطه عدم آشنایی کافی حتی نام بانک توسعه تعاون را بدرستی نمی داند، اطلاعات دقیقی در دست ندارد و تنها با استفاده از تعدادی تصویر غیر مرتبط ، استفاده از بیان هیجانی و احساسی و بکاربردن الفاظی رکیک سعی در القاء منظور و در نتیجه توهین به شعور و درک افکار عمومی دارد.
براستی آیا می توان با نمایش تصاویری از افراد و ردیف کردن اتهاماتی بی بنیان آبرو ، حیثیت و سبقه کاری آنان را به چالش کشید و به تاراج برد ؟!
بانک توسعه تعاون علیرغم دعوت دست اندرکاران این اقدامات به رعایت انصاف و حریم ادب ،حق پیگیری و اقدام قانونی در قبال آنان را برای خود محفوظ می داند .

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا