بانکبانک و بیمه

حضور فعال بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنعت مالی ( بورس،بانک و بیمه)

بانک توسعه تعاون در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه حضور فعال دارد.

نمایشگاه صنعت مالی کشور که طی دوره های گذشته با عنوان بورس، بانک و بیمه در میان مخاطبین و عموم مردم شناخته می شده است آغاز بکار کرد.

بخش پولی و بانکی اقتصاد، به عنوان بازوی تامین مالی و پشتیبانی از فرآیندهای مالی و بانکی نقش مهمی در حمایت از بخش اقتصاد دارد.

بانک توسعه تعاون به همراه شرکت های تابعه با رویکرد ارائه خدمات و برنامه های آتی و تشریح اهداف در این رویداد حضور یافته است و محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است، کارشناسان بانک نیز با حضور در غرفه این بانک در سالن شماره ۷ غرفه شماره ۷۰۶ از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ بعدظهر پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان درباره نحوه استفاده از خدمات و محصولات هستند.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بورس،بانک بیمه از جمعه ۱۹ مرداد ماه به مدت چهار روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعدظهر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برقرار می باشد.

لازم به ذکر است نمایشگاه بورس،بانک بیمه به عنوان بزرگترین رویداد مالی کشور و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور با هدف افزایش سواد مالی و آگاهی بخشی به عموم افراد جامعه،بالا بردن سطح تعاملات بین‌المللی صنعت مالی ایران،ارتقای ارتباط مالی بین بانکی ،بالا بردن سطح کیفیت بانک ها،سازمان های بیمه و بورس برای ارائه خدمات عمومی و رونمایی از دستاوردهای جدید برگزار شده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا