امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

سازمان دامپزشکی به ۶ همت اعتبار برای کنترل بهداشت نیاز دارد

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در حال حاضر اعتبار سازمان ۴ همت است که برای پیشگیری و کنترل بهداشت ضرورت دارد به ۶ همت افزایش پیدا کند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ مراسم تجهیز ناوگان حمل و نقل سازمان دامپزشکی کشور به منظور ارائه خدمات بهداشتی در استان‌های مرزی و کوهستانی با الحاق ۴۰ خودرو در محل اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد. مجتبی نوروزی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این مراسم گفت: مسؤولیت بنده در این سازمان به یک سال نرسیده و از ابتدا مسؤولیت در ۳ محور بازمهندسی شروع شد روش‌ها و مأموریت‌ها تعریف و انجام شد اما همچنان در ابتدا راه قرار داریم.

وی افزود: ملی کردن تسری برای کارکنان سازمان از دیگر برنامه‌های انجام شده، بود. احکام تسری که مربوط به پرداختی کارکنان سازمان که دچار بیماری به دلیل حرفه خود شده اند، است سقف برداشته شده تا مشکلات این حوزه حل شود.

وی ادامه داد: اعتبارات استانی دستخوش خوبی شده و این امر در پرداختی‌ها خود را نشان داده است. ۶۵ درصد بودجه سازمان دامپزشکی کشور، استانی است و مدیران استانی باید پیگیر اعتبارات باشند.

وی به اقدام دیگر در سازمان اشاره کرد و گفت: مکاتباتی با تمام استان‌ها انجام شده که اداره کل دامپزشکی استان‌ها باید عضو شورای برنامه ریزی استان‌ها شوند که قبلاً فقط رئیس سازمان جهاد کشاورزی حضور داشت. این طرح در حدود ۲۲ استان اجرا شده است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور درباره بازمهندسی انجام شده این سازمان، عنوان کرد: ۳ تا ۲ در حال پیگیری است. نخست، اضافه شدن ۲ همت به اعتبارات سازمان است. در حال حاضر اعتبارات ما ۴ همت بوده که برای پیشگیری و کنترل بهداشت و نظارت پیش از بیماری قبل از درمان ضرورت دارد اعتبارات افزایش پیدا کند. البته اعتبارات مورد نیاز ۱۰ همت است.

در حال تکمیل…

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا