بانکبانک و بیمه

امکان وکالتی کردن حساب ها برای خرید خودروهای ایران خودرو در بانک شهر فراهم است

امکان معرفی حساب وکالتی برای خرید خودروهای شرکت ایران خودرو، به صورت حضوری و غیرحضوری برای مشتریان بانک شهر فراهم است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، بنا بر اعلام شرکت ایران خودرو، مقرر است عرضه خودروهای آن شرکت به هموطنان در مرداد ماه سال جاری صورت پذیرد. لذا با عنایت به این امر که یکی از الزامات مشارکت در طرح مذکور، افتتاح سپرده های وکالتی و مسدودی مبلغی معادل با ۲۳۰ میلیون تومان در سپرده های متقاضیان این طرح از سوی آن شرکت می باشد؛ بانک شهر نیز در راستای بهره مندی مشتریان حقیقی از این طرح اقدام به ایجاد امکان ارائه خدمت مذکور به دو شیوه حضوری از طریق شعب بانک و غیرحضوری از طریق کانال اینترنت بانک کرده است.
درهمین راستا، مشتریان بانک شهر می‌توانند با مراجعه حضوری به یکی از شعب‏ و باجه های بانک و یا کانال اینترنت بانک – ماژول بورسار از خدمت فوق بهره مند شوند. همچنین مشتریان گرامی به منظور سهولت در وکالتی کردن حساب خود، می توانند با استفاده از سامانه حساب وکالتی بانک شهر به آدرس: https://vekalati.shahr-bank.ir نسبت به این کار اقدام کنند.
به اطلاع می رساند؛ بنابر اعلام شرکت ایران خودرو، عرضه خودروهای این شرکت به هموطنان از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس : ikcosales.ir انجام خواهد شد. همچنین متقاضیان از امروز (یکشنبه ۲۱ مرداد ماه) به مدت هفت روز (تا پایان روز شنبه ۲۷ مرداد ماه) فرصت دارند یکی از حساب‌های خود نزد بانک‌ شهر را به‌نام ایران‌خودرو وکالتی کرده و مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را در این حساب مسدود کرده و در بازه زمانی مقرر شده از سوی شرکت مذکور نسبت به ثبت درخواست خرید خودرو در سامانه یاد شده اقدام کنند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا