امور زیربناییراه و ساختمان

سیاست‌های صادق مالواجرد در زمینه نهضت ملی مورد تردید است

یک نماینده مجلس گفت: با توجه به سیاست‌های ارائه شده از وزیر پیشنهادی دولت چهاردم، وی اعتقادی به نهضت ملی مسکن ندارد؛ بنابراین عملکردشان در آینده مورد تردید خواهد بود.

همچنین بخوانید

علی اصغر نخعی راد عضو کمسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شخصیت فردی فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم مورد تأیید است، گفت: با توجه به بررسی‌ها به نظری می‌رسد وی در حوزه اجرایی توانمند است و ظرفیت مدیریت وزارت‌خانه راه و شهرسازی را دارد.

وی ادامه داد: سیاست و عملکردهای وزیر پیشنهاد دولت چهاردهم ابتدا باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی شود تا نمایندگان وزیر شایسته‌ای برای وزارت‌خانه مهم راه و شهرسازی انتخاب کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به قانون جهش تولید مسکن دولت چهاردهم باید نسبت به ساخت مسکن متعهد باشد و وزیر راه و شهرسازی جدید آینده به قانون ذکر شده و اجرای آن اعتقاد داشته باشد، زیرا اگر برخلاف این موضوع باشد؛ معضل مسکن در کشور رفع نخواهد شد.

نخعی‌راد در پاسخ به این سوال که صادق مالواجرد نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام نهضت ملی مسکن متعهد بود یا خیر؟،گفت: عملکرد و سیاست‌های وی در این زمینه مورد تردید است؛ زیرا با توجه به سیاست‌های ارائه شده، اعتقادی به نهضت ملی مسکن ندارد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا