اقتصاد کلان

۲۰۶ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد/ معاملات از ۸.۱۷ تن گذشت

به گفته سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در جلسه چهل و سوم حراج شمش طلا، ۲۰۶ کیلوگرم شمش از سوی متقاضیان خریداری شد که تا امروز در مجموع ۸.۱۷ تن شمش طلا از سوی متقاضیان خریداری شده است.

اصغر بالسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح آمار چهل و سومین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا گفت: امروز ۲۳ مرداد ماه  در چهل و سومین جلسه حراج شمش طلا که در مرکز مبادله ایران برگزار شد، از ۲۳۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در دو تالار معاملات عمده و خرد این مرکز، در مجموع ۲۰۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار و میانگین قیمت چهار میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان از سوی متقاضیان معامله و خریداری شد.

وی به حجم تجمیعی شمش‌های خریداره شده تا امروز اشاره کرد و گفت: تا امروز طی چهل و سه جلسه حراج شمش طلا از سوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در مجموع ۸۱۷۳ کیلوگرم شمش طلا به فروش رسیده است که براساس آن حجم مجموع معاملات از مرز ۳۵.۶ هزار میلیارد تومان (همت) عبور کرد.

گفتنی است؛ در جلسه پیشین حراج شمش طلا (جلسه چهل و دوم) در تاریخ ۲۱ مرداد ماه، ۱۴۷ قطعه شمش طلا در دو تالار معاملات خرد و عمده مرکز مبادله ارز و طلا، از سوی متقاضیان خریداری شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا