انرژی

اعلام حمایت کمیسیون کشاورزی از وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از اعلام حمایت اعضای این کمیسیون از وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی خبر داد.

سمیه رفیعی در گفت‌وگو با ایسنا به ارائه گزارشی از حضور وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری در جلسات کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس پرداخت و گفت: در کمیسیون کشاورزی تا به حال تقریباً به برنامه‌های بیشتر وزرا رسیدگی کردیم و پای صحبت‌های‌شان نشستیم و رزومه‌هایشان را مورد رسیدگی و بررسی قرار دادیم و تا پایان امروز نیز با وزرای دادگستری، صمت، ارتباطات، آموزش و پرورش و بهداشت جلساتی خواهیم داشت.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: جلسات کمیسیون طی دو روز گذشته از ساعت ۸ صبح تا ۹ و نیم شب برگزار شده است و در این مدت نیز وزرای پیشنهادی با حضور در جلسات کمیسیون به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و اعضای کمیسیون نیز بررسی‌های خیلی قطعی و دقیقی درباره وزرای پیشنهادی انجام دادند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه «کمیسیون نسبت به وزرای جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی اعلام حمایت کرده است»، عنوان کرد: رویکرد کمیسیون در مجموع تعامل حداکثری با دولت مطابق فرمایشات رهبری است؛ کمیسیون شاخص‌هایی را که رهبری اعلام کردند، عمل کاری خود قرار داده و پای آنها ایستاده است. ما در جلسات کمیسیون کشاورزی نسبت به دو وزارتخانه‌ای که به لحاظ تخصصی مرتبط با کمیسیون هستند مباحث را کمی با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار دادیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا